2. Kapitola

378 2 4
                                    

Když se ráno probudili, byli už na místě kde se mají ubytovat. Gizela se na Darla rajcovně ušklíbla. Naklonila se k němu a olízla mu ucho. "Ještě jednou děkuju Darle Dimitri." zašeptala a znova mu olízla ucho, tentokrát ale zajela jazýčkem až dovnitř. "Si lepší než uchošťour." zašeptá ji nazpět. Poté vyšli z autobusu, kde už učitelka křičela jména, kdo s kým bude na pokoji. Najednou zjistili, že jsou spolu. "To je úžasné, ty můj uchošťoure." zašeptal Darel směrem ke Gizele. Jenže učitelka neskončila: "Ještě se k vám na pokoj ale přidá Zoltar. "Nee, Zoltar ne." zakřičela Gizela. "Proč né?" optala se učitelka. "Nechci sdílet pokoj s opilým řidičem." odpověděla.
Starý řidič Zoltar to slyšel, ale nic nenamítal, stejně tak jako učitelka.

Všichni už odešli do svých pokojů, zůstali tam jen Gizela, Darel a starý tlustý řidič Zoltar. Zatímco Darel lovil svůj kufr z jedné strany, Gizela ho měla na druhé. Zoltar jí nabídl pomoc. Ona se ohnula aby mohla svůj kufr vylovit a Zoltar ji plácnul přes prdel. Naklonil se k ní a zkousnul její ušní lalůček. Ona se na něj usmála. Byla ráda, že má stejné choutky s olizování uší. Nakonec to s ním nebude tak špatné, pomyslela si.

Když dorazili na pokoj, uviděli jednu manželskou a jednu jednolůžkovou postel. Gizela se svalila na manželskou postel a Darel ji chtěl následovat, ale Zoltar ho přerušil. "Mám instrukce od paní profesorky, že spolu nemáte sdílet postel." "Proč?!" vyštěkl Darel. "Všichni víme co jste dělali v autobuse." odpověděl Zoltar. Gizela zčervenala a vyjekla: "Cože?! Jak to víte pane?" optala se. "Byli jste příliš hlasití." Darel znervozněl a také zčervenal. Bylo mu blbé, aby ho vyděli se čerpenat, tak to odešel rozdýchat ven, na čerství vzduch. "Tak jsme tu zůstali jenom my dva, kočičko." zašeptal Zoltar směrem ke Gizele. "To vidím pane, co s tím uděláme?" "Spíš kdo se udělá?" namítl, přiblížil se k ní a dravě jí jazykem vjel do nosní dírky. Vyčistil to tak důkladně, že měla pocit, že takhle dobře snad nikdy nedýchala. Poté co skončil, mu to ona opatila. Vnikla jazykem do jeho frňáku a rychle si oblíbila jeho chloupky. Byla ráda, že nenarazila na nějakého holubího přítele. Na slané teď chuť neměla. Poté co měli oba dva nosíky čisté, jí on povalil na postel. Roztrhl jí tričko, sundal podprsenku a vrhl se na její bradavky. Jednu vzal do ruky a drsně si s ní hrál a tu druhou silně zkousnul. Vyjekla vzrušením.
Poté přešel níž a níž, pomalu ji začal stahovat legíny a poté i její půvabně rudé tanga. "Moc pěkné, máš krásně chlupatou kundicku." zašeptal. Začal lízat její klitorys, trochu zasténala. Vnořil do ní celý svůj dlouhý, zestárlý a zkušený jazyk. Zatáhla za jeho pleš, přitáhla si ho k hlavě a políbila ho. "Chutnám skvěle." podotkla a následně vytáhla z pusy kus svého pubického ochlupení. Ušklíbl se.
Posunula se níž a začala mu jazykem dráždit jeho zeschlý žalud. A následně vzala do pusy jeho stará, plná, plesnivá a nemocná varlata.
Kouřila mu ho dlouho a neúnavně. Poté zakřičel: "Asi už budu!" ale to co do ní vteklo, rozhodně nebylo stařecké sperma, ale žlutá moč? "Ty ses do mě vychcal? To je úžasné to ještě nikdy nikdo neudělal." řekla Gizela.

Poté někdo zaklepal.

Storka of sexual live from GizelaKde žijí příběhy. Začni objevovat