4. Kapitola

303 3 2
                                    

Jen co se zavřeli dveře od pokoje, Darel se na ni vrhnul. Na nic nečekal, a začal ji svlékat. Hrubě ji sundal tričko a byl překvapen, že její obří melouny nic nedrží. "Ty nenosíš podprsenku?" zeptal se. Gizela zčervenala. Nedošlo ji, že po události  se Zoltarem si ji nestihla obléct. "No, je to bez ní pohodlnější." zašeptala. Dále už se tím nezajímal a šel rovnou na věc. Jakmile ji sundal zbytek oblečení, šla na věc i ona. Nejprve mu rozepla pásek a sundala kalhoty, poté tričko a nakonec i trenky, které byly bílé s fialovymi srdíčky. Zůstaly mu jen růžové ponožky s zelenýma ovečkama.
Jeho penis byl velmi interestující. Měl neobvyklý tvar a barvu. Byl 5 cm dlouhý a měl  25cm v obvodu. Byl to pouze její odhad, ale líbilo se jí to. Na nic nečekala a malý, široký buřtík si vsunula do úst. Kouřila mu ho a měla pocit jako kdyby byla had, který musí vysadit čelist aby mohl sníst myš. Kouřila mu chtivě a dravě. Po nějaké chvili se udělal. Jeho sperma chutnalo hrozně. Bylo to horší než Zoltarova moč, která byla mimochodem skvělá. Ničemu na světě by se v chuti nikdy nevyrovnalo. Její oblíbené jídlo byla svíčková s kousky mrkve, ale jeho moč byla mnohem lepší.

Chtěla se vrhnout na jeho nosní dírky, ale on ji zarazil, že tohle dělat fakt nebudou. Gizela se zklamaně povzdechla a naštvaně ho kousla do žaludu. On vyjekl a vztal. Ze své tašky vytáhl pouta a za trest ji připoutal k posteli. Ruce i nohy. Gizela ho vykuleně sledovala. Darel si vzal svého ptáka do ruky a začel na ni močit. Ona vykřikla a otevřela pusu. Darel toho využil a namířil svůj proud do její pussynky. Gizela nastřádala jeho moč ve svých ústech a poté to na něj vyplivla. On se naštval a šel do své tašky pro pinzetu. "To mě chceš vytrhat mé krásné zarostlé obočí?" optala se. Nic neodpověděl a zamířil svůj zrak na její kundu. "Nee, můj porost neee." vykřikla a začala sebou škubat.  Nemilosrdně začal trhat její křoví. Gizela slzela bolestí. Když své dílo dokončil, všechny chlupy posbíral a nacpal jí je do pusy. Nevěděla co dělat, vyflusnout nešli a polykat je nechtěla.
Chlupy ji vyndal z úst a dal je Zoltarovi pod polštář.
Dále šel do koupelny a přinesl Zoltarův zubní kartáček s partou. Nanesl na kartáček mentolovou pastu Elmex.
Otočil Gizi zadkem nahoru a do análního otvoru ji silně vrazil kartáček s pastou. Gizi to nevydržela a začala křičet. Darel se rozhodl, že začne kartáčkem otáčet, v tom začala Gizi brečet. Bylo to k nevydržení.

V tom začal klepat na dveře Zoltar. "Otevřete mi prosím." řekl. Darel se polekal a rychle ji zasunul do řiťky kartáček úúúplně celý. Zběsile ji odpoutal, nahou ji strčil do koupelny a hned za ní i její oblečení. Odemkl Zoltarovi dveře.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 19, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Storka of sexual live from GizelaKde žijí příběhy. Začni objevovat