(Teď asi raním city několika fg)
Island je typický puberťák, ale má komplikovanou charakteristiku, je takový ten emo typ puberťáka, což vysvětluje i jeho postoj k Norgemu. Prostě mu to příjde trapné a tak mu tak nechce říkat.
Ice má pihy (fg: So cuteee
Vik: Meh)Bere Turecko jako otce, ale zase by mu asi přišlo trapné kdyby se ho zastal nebo tak. Protože. je. to. TRAPNÉ (už toho nechám...)
Není si sebou vůbec jistý, a stále na sobě hledá chyby (typickej puberťák)
Jo, Norge musí mít opravdu obtížné období... Upřímnou soustrast... :'D
No, jeho puberta je asi taky důvod proč nechce jako jeho big bro projevovat emoce, přijdou mu.... A teď to příjde... Nečekaně.... *Napije se*.... Trapné... (Tun tun tuuun)
Ano, ano a ano, puberťákům přijdou všechny věci trapné... Why... Proč mi tohle děláš světe... Proč je tak málo dětí, pro které není vše trapné... (Ne, už bych toho asi fakt měla nechat...)
No zde je pár věcí o kterých si není jistý, a týkají se jeho:
Numero 1. Jeho tělo (Badum- tsss)
jo jo, puberťák.... Nechápu proč se tak stará o to jak vypadá, fg by se na něj stále lepily... (Sorry Ice (not sorry)) Ale fakt, dneska holky (u kterých bych se moc nedivila) a kluci tak starají o svá těla...
No Ice to asi tak nemá že si o svém těle je tak nejistý
Budeš v poho, máš ledničku IceNumero 2. Jeho kultura (tam tam taaaam)
Nevím, je to snad proto že je mladší bratr Norska? Nebo co, Tell us Ice... WhyNumero 3. Jeho řeč
U tohoto fakt nevím...No ale taky si je nejistý mnoha dalšími věcmi, jako je jeho postavení mezi severskými státy...uhhhhhhh
Puffine začni zase mluvit :3
Fg Iceho po přečtení této části:
Já po zveřejnění této části:
ČTEŠ
Hetalia fakta (ta ta taaaaa) (kam na tohle chodím?)
FanficAhoj, No rozhodla jsem se podělit se s Vámi o znalostech o hetalii, hodně o tom čtu, takže se můžete připravit na záplavy faktů. Jo a možná raním city pár fangirls, ale co už. Hetalia patří Himaruyovi, tvůrci hetalie.