Takže jsem se rozhodla udělat část faktů i Severnímu Kypru, jelikož je to jedna z mých 10 oblíbených postav a jeho a Kypru mi je docela dost líto... Protože Turecko a Řecko :D
Fakt 1. Turecko jako jediná země ho uznal jako stát.
Hned s tím navážeme na fakt 2.
Nemůže vyrůst jelikož je uznán jen Tureckem.Fakt 3. Jeho styl oblékání má napodobit Turecko
Fakt 4. Mluví monotómním hlasem a je dosti tichý.
Fakt číslo 5.
Když se dostane Turecko do problémů a to ať už do boje s Řeckem nebo tak, TRSK (Turecká republika severního Kypru) se mu vždy snaží pomoct. (Da best syn ever, teda spíše není to jeho syn, jelikož by to znamenalo že Kypr by byl taky...)6. Nenávidí Řecko, a Řecko nenávidí jeho + Turecko a Turecko jeho, takže se škvaří 2 strany TRSK a Turecko vs Řecko (Nečekaně :'D)
7. (Tenhle fakt se týká obou kyperských bratrů (Kypru a TRSK))
Turecko se snaží přemluvit Kypr aby šel a bydlel s Tureckem a Severním Kyprem. A to za účelem pomoc Severnímu Kypru vyrůst.8!!!!
Sealand je jeho velký rival. (R. I. P. Sealand...)9. Sealand si s ním jednou chtěl hrát, ale docílil spíše nenávisti od Severního Kypru a tak se ti dva poprali (teda... Sealand na něj skočil a přiklepl ho k zemi)
10. Neštvěte Turecko a mějte ho rádi, jelikož pokud ne, tak si vysloužíte od Severního Kypru to že vám tohle nikdy ale NIKDY neodpustí... Takže jo, rip pár států xD
11. Když se s ním Sealand snažil, TRNC mu řekl, že byl uznán za stát alespoň Tureckem, ale Sealand nebyl uznán nikým, ani Švédskem nebo Anglií.
Tak jo, a závěr... Jaký je váš názor na Turecko? Já osobně ho mám ráda, ale štve mě že on a Řecko se škvaří navzájem :/ a možná je těch věcí ještě víc :'D
A jo! Doufám že se tahle část líbila xD
ČTEŠ
Hetalia fakta (ta ta taaaaa) (kam na tohle chodím?)
FanfictionAhoj, No rozhodla jsem se podělit se s Vámi o znalostech o hetalii, hodně o tom čtu, takže se můžete připravit na záplavy faktů. Jo a možná raním city pár fangirls, ale co už. Hetalia patří Himaruyovi, tvůrci hetalie.