MUHTEREM OKURLARIM SA. ĞKXLŞLKMMKFMGKFMKGNMDFGNIF MÜZİKLE ETKİLİ OLİYİ GJGJIG
-BANGTAN-I MEMNU İFTİHARLA SUNAR-
Jimin konağa doğru ilerliyordu. Yine Hoseok'la kavga etmişti ve sinirliydi. Hoseok onu deli ediyordu.
Kapıdan içeri girdi ve kendini odasına attı. Televizyonunu açmak için kumandayı aradı. Son model bir televizyonu vardı. Çünkü o koskoca Jimin Haznedar'dı.
Son model tekerlekli televizyonunun son model kumandasını aldı. Amacım son model televizyonun ve son model kumandanın son model olduğunu söyleyerek son model televizyon ve son model kumandayı övmek değil. Sadece size Jimin'in son model televizyonuyla son model kumandasını kullandığını anlatıyorum. Aslında başından beri Jimin'in son model televizyonunu ve son model kumandasını övüyordum.
Jimin son model kumanda ile lüks koltuğuna oturdu. Çünkü o bir Jimin Haznedar'dı.
Oturduğunda bir dikenlenme hissetti. Damar damar üstüne gelmiştir deyip geçti ve televizyonda Sen Anlat Exo'yu açtı. Bu diziyi çok seviyordu. Tamda Chaenyeol ile Baekhyun gemideydiler ve Titanik yapıyorlardı. Jimin bu anı yaşamak istemişti. Jungkook'u seviyordu Jimin. Koskoca Jungkook Yöreoğlu'nu.
Jimin Sen anlat Exo'yu izlerken ağlıyordu. Duygulanmıştı. Jimin burnunu siliyordu. Peçeteyi açıp baktı. O da neydi. Omen Yarabbi dedi Jimin. Yeşil bir asma köprü vardı peçete de. Midesi bulandı ve peçeteyi çöpe attı. Biraz uyumalıydı. Pencereye baktı. İkindi vakti olmadan uyumalıydı. Yoksa kalktığında neler olacağını kestiremiyordu. Bokta çıkabilirdi?
Dimi ama?
Muhteşem Yüzyıl Nct'yi sonra izlerdi. Atışmalar çok hojuna kaçıyordu.
***
Hoseok odanın bir köşesinde ağlıyordu. Jimin ile kavga etmişti. Neymiş bu evin hanımı Hoseok değilmiş. Külliyen yalan. Hoseok ağlamakta haklıydı dimi yani?
Hoseok ağlamaya devam ederken kapının köşesinden Yoongi geçti. Sesleri duymuştu. O koskoca Yoongi Ziyagil'di. Duymaması imkansızdı. Yatağın arkasındaki Hoseok'un yanına gitti.
" Noldu Hoseok?"
" *Ağlama Sesi* eheğöğüeloğğğe"
" Ağlama Hoseok."
Dedi Yoongi. Omuzlarından tuttu onu. Ağlaması kesilmiyordu. aman Yarabbi o da neydi. Bu nasıl bir ağlamaydı. Feryatlar ağıtlar. Sonunda Yoongi dayanamadı. Hoseok'u sarsmaya başladı.
" *Ağlama Sesi* eğöğlüeşlğüeğoe "
Yoongi Allahu Ekber nidaları ile sarsıyordu Hoseok'u. En sonunda illalah etti.
" Kendine gel Hoseok. Sen Hoseok ZİYAGİL'SİN!"
İVET İLK BÖLÜM NASIL FJFGREJGIJGJIJGJ
OKUDUĞUNUZ İÇİN TŞK PLS YORUMLARDA SAÇMALAYIN END OY VERİN ĞÖŞKLXÖÇLÖKÖK
AY LAF YUUU IGJIGJITJITJ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtan-ı Memnu
FanficTroll mk. Herkesten bana çay. "Kendine gel Hoseok, sen Hoseok Ziyagil'sin."