Muhterem okurlarım yine sa. Biraz beklettim o yüzden bana yine sövebilrsnz kmfsdmglşsföhglsmfh.
Bu arada medyada ki sevdiğim idollerden biridir şarkıları efso şdzğçvgfğsfpzöghpodh.
Soru cevap şeysini sonra devam ettiriçez hatta belki ettirmeyiz çünkü benm muhterem okurlarım beklemesin. Oy yerim sizi anasının guzusuğ.
Kipata geçmeden ünce şöyle ki birtakım yanlışlıklar olmş. Taehyung'un soyadı Haznedar Jimin'in de Haznedar ama işe gel Tae Jimin'i sefiyo. Şimdi bunlar evlenirse çocukları olursa akraba evliliğinde sakat çuçuk doğmasın diye Taehyung artık Yöreoğlu. Aklınıza gocaman kazıdığına göre diğerine geçlm.
Şimd Jin anne ama where is the baba. Şimd diceksiniz " Bu ne aq ikinci Hz.İsa vakası mı." Tübe haşa çarpılmamak içn Namjoon'u da buba yapyorz. Yani aylaynır maylaynır onu kafadan silin. Sildiniz mi? O zaman no problım.
Siz de bunları kimseye çaktrmayn. Top sekrıt.
Çoğh boş yaptm o yüzden sori. Bu bölüm müessesemizin ikramdr.
Taehyung başını yere eğmişti. Ve Yoongi ağlıyordu. Elini ağzına götürdü ve hıçkırarak odasına doğru koştu. Tae ise arkasından bakakalmıştı.
***
Yoongi odasında ağlıyordu. Hayır bu Hoseok gibi bir ağlama değildi. Sessiz ve sakin ağlıyordu. Kendine gelmek amacıyla tuvalete gitti. Elini yüzünü yıkamak için son model lavabosuna doğru ilerlerdi.
Elini yüzünü yıkadıktan sonra yatağa oturdu. Ve o anda..
Bir anda aklına şimşek çakmış gibi bir fikir gelmişti. Hemen son model kağıt ve son model kalemini alarak son model masasının başındaki son model sandalyesine oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtan-ı Memnu
FanficTroll mk. Herkesten bana çay. "Kendine gel Hoseok, sen Hoseok Ziyagil'sin."