Kişi Analizi

792 33 11
                                    

Melis Güzel : 21 yaşında çok genç ve aşırı dercede güzel , bir o kadarda bakımlı bir kız . Birbirlerine kardeş gibi yakın oldukları arkadaş grupları var ve ailesinin ortaklığı yüzünden arkadaş grubundan çok yakın olduğu kerem ile evlenmek zorunda . İkiside birbirine aşık değil birbirlerini kardeş gibi görüyorlar. Aksele aşık.Zeyneple kardeş. Zeynep ondan 1 yaş büyük.

Zeynep Güzel: 22 yaşında güzel ve alımlı bir kız.Kardeşi Melisten 1 yaş büyük.Meliste olduğu gibi oda arkadaş grubundan.  Maalesef oda sevdiği adamın üvey kardeşi Aksel Varol ile evlenmek zorunda.

Aksel Varol : Babasıyla Keremin annesi evlendiği için Keremle üvey kardeşler.Melise sırıl sıklam aşık. Ama sevdiği kadının ablasıyla evlenmek zorunda. (İş ortaklığı yüzünden) 22 yaşında. o da arkadaş grubundan.

Kerem Sayer: Annesiyle Akselin babası evli.Bu nedenle Akselle üvey kardeşler ama öz kardeş gibiler. Zeynebe aşık ama ortaklık yüzünden kardeşi gibi sevdiği Melis ile evlenmek zorunda.

O da arkadaş grubundan.

Sevim Sayer -Varol: Mehmet Varol ile evli.Cihan Güzel ve Demet Güzel ile ortak bir şirketleri var ve bu yüzden çocuklarını evlendirmek zorundadır.

Mehmet Varol :Sevim Sayer ile evlendi."Güzel" ailesiyle ortaklık yapıyorlar ve oğullarını  ortaklık için Güzel ailesinin güzel kızlarıyla evlendiriyor.Keremide kendi oğlu gibi seviyor.

Cihan Güzel: Demet ile evli.iki tane güzeller güzeli kızı var.Mehmet Varol ile ortak.

Demet Güzel:Cihan ile evli.iki yana güzel kızı var.ortaklık işinden pek memnun deil.

Can Özdemir: 22 yaşında  Yağmur ile sevgili.  o da arkadaş grubundan.Melis ile uğaşmaya bayılıyo. Onu çok yakın olarak kardeş gibi görüyor.Kerem ve Akselin sağ kolu. çok komik ve eğlenceli biridir.

Yağmur Korkmaz: 22 yaşında. Can ile sevgili. Arkadaş grubundan. Melis ve Zeynebin şirin arkadaşıdır.

Merve Çatalkaya: 21 yaşında.Arkadaş grubundan karamsar ama bi o kadar da güzel bir kız.Sedat ile aralarında bir bağ var ama sevgili değiller.

Sedat Kara: 21 yaşında.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin