Capitolul 2-Aterizarea în Seoul

68 8 2
                                    

Cristina POV
Este dimineata. Alarma asta tâmpită mă trezește și tot nu pot crede că voi ajunge să îi cunosc pe cei din BTS. Mă ridic veselă din pat și cu o ușoară grabă merg  în camera lui Alex.

-Alex!  Alex trezeste-te!  Tip că o disperată și bat în ușa camerei.

-Gata m-am trezit!  Nu trebuie să faci ca nebuna!

-Oke!

Ajung prima la baie, imi fac rutina apoi și Alex și ne îmbrăcăm apoi plecăm spre aeroport deoarece este cam departe.
La 5: 50 ajungem la aeroport. Be urcăm în avion iar steuardeza
ne anunță să ne punem centurile și că vom decola. Noi ne punem centurile și ne relaxăm, adormind într-un final deoarece drumul va fi lung.

*
*
*
Mă trezește din somn o voce care ne anunță că avionul va ateriza. Nu pot să cred că sunt în Seoul!
O zgâlțâi pe Alex iar aceasta se trezește, eu anunțând-o că vom ateriza.
Și în sfârsit aterizăm. Eu chiar îmi voi îndeplini visul de a-i întâlni pe membrii trupei BTS și pe biasul meu, Suga.
Alex POV.
Am intrat în aeroportul din Seoul .
Aici este minunat.
-Criss, cum vom merge la BTS?

-Păi trebuie să căutăm o persoană cu o bancartă pe care scrie'BTS'

-Ămmm... Ok.

-A!  Uite!  Este un barbat acolo cu o bancartă cu BTS pe ea.

-A... Da!

Mergem spre acel tip și urcăm într-o masină neagă care ne duce la o vilă mare. Este superbă!

-Haide Criss!  Sună la sonerie.

-Am emoții! Nu stiu ce să fac!

-Ok... Atunci Sun eu!  Spun și apăs pe sonerie.
La ușă vine un băiat înalt de vre-o 23-24 de ani care ne deschide.

-Bună!

-Bună! Spunem noi la unison.

-Voi trebuie să fiți câștigătoarele concursului din România, nu?

-Da, noi suntem!

-Intrati!  Spune tipul iar noi intrăm în casă.
Ajungem în living și acolo alți 6 băieți alături de Jimin leneveau pe acolo.

-Băieți, ele sunt câștigătoarele.

-Bună!  Spun toti la unison.

-Bună!

Lăsăm bagajele jos și  ne asezam și noi pe canapea.
-Haideti să ne prezentăm.

-Eu sunt Alexandra iar ea este Cristina avem 23 de ani și suntem din România.

-Eu sunt Namjoon, dar mi se mai zice RM.spune tipul care ne-a deschis ușa.

-Eu sunt Yoongi, dar numele meu de scenă este Suga.

-Eu sunt Jung Kook.

-Eu sunt Taehyung, mi se mai spune V.

-Eu sunt Jin.

-Eu sunt Hoseok, dar mi se spune J-hope

-Eu sunt Jimin.

-Eu vă cunoșteam deoarece sunt army, dar ea nu vă cunostea. Ea nu prea a vrut să vină

-Nu-i nimic!

-Deci, pentru că nu avem camere și pentru voi,  voi veti sta cu cineva. Spune V, iar ceilalți aprobă.

-Ok, Nu-i nici o problemă, spune Cristina cu zâmbetul până la urechi.

-Păi eu zic ca tu Cristina să stai cu Suga, iar tu Alex să stai cu Namjoon. E bine?

-Da,nu contează asta.

Câteva secunde nimeni nu a zis nimic și ne uitam unii la alții. Cristina și Suga erau cam rusinați că vor sta împreună.
Eu nu am nici o problemă că stau cu Namjoon. Adică mi se pare un tip ok.
In acele minute eu ma gandesc să sparg tăcerea.

-Păi, nu mai bine ne instalăm?

-Oh, da!  Haideti!  Spune Suga.

Eu și Namjoon mergem in camera sa iar Cristina și Suga în camera lui Suga.

Cristina POV.
Nu pot să cred că 2 săptămâni voi sta in cameră cu biasul meu!  Îl plac și sper să nu mă bâlbâi și să spun ceva ciudat. Chiar și acum sunt toată roșie. Sper să nu observe.
Intrăm în cameră iar el îmi pune bagajul lângă pat.

-Ai o cameră drăguță!

-Mersi. Aici e dulapul.

-Ok.

-Și, presupun că tu stii multe despre mine. Atunci Spune-mi și tu ceva despre tine.

-Ok.Mă numesc Cristina, am 23 de ani, sunt din România, m-am mutat intr-un apartament cu prietena mea Alexandra, îmi place să dorm și dorm mult, îmi place să mănânc, iubesc animalele.

-Esti tare drăguță!

Drăguță? Nu pot să cred că biasul meu m-a complimentatcomplimentat! Oh, iar am devenit o roșie. Îmi acoperă fața cu o mână ca acesta să nu observe dar îmi dă mâna jos.
Suga POV
-Ai o fața frumoasă!  Nu trebuie să o ascunzi.
*Doamne, ce tocmai am zis? *

-Ăăă.. Mersi..

-...
Ea se rușinează și mai tare dar și eu mă rușinez de situația asta. De ce a trebuit să -mi iasă asta pe gură?

Cristina este o fată drăguță și mă bucur că poate vorbi în coreană.
De când am văzut-o intrând în living parcă ziua mi-a devenit mai bună.  Aish, sper să nu mă îndrăgostesc de o fană. Nu pot face asta.

Încearcă să-i reziștiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum