Alexandra POV
Stau în camera mea nutonând telefonul când o bătaie se aude în ușa.-Intră!
Pe ușă intră Cristina cu zâmbetul până la urechi și mai că topăind.
-Și? Cum a fost? Spun eu. Lăsând telefonul jos.
-A fost minunat! Și acum suntem impreună.
-Serios? Mă bucur pentru voi!
-Mersi!
-Deci dacă Tae ăsta te va face să suferi îl voi sufoca în somn! Spun eu strângându-mi pumnul.
Eu chiar o iubesc pe Criss. Ea mi-a fost alături mereu. Este cea care mi-a adus zâmbetul pe buze și m-a făcut să râd când eram tristă.-Stai, nu te enerva. Nu e cazul.
-Ok... Dacă zici tu.
-Și, ia Spune-mi unde e Namjoon?
-Namjoon? Namjoon e la cumpărături cu băieții.
-Ok. Deci avem timp să vorbim.
-Despre ce?
-Despre voi! Tu și Namjoon. Tu chiar esti atât de oarbă? Nu vezi că îți face ochi dulci? Nu vezi că te place?
-Nu. Și chiar dacă o face eu nu simt la fel. Nu îl plac. Stii și tu că nu mă mai pot indrăgosti de nimeni.
-Ba da, poti! Vei vedea că tu și Namjoon veti fi impreună! El te place! Și tu în adâncul sufletului cred ca simti ceva pentru el.
-Uite că acum greșești Criss. Nu vreau să te contrazic dar nu îl plac.
-Eh... Măcar am încercat.
Dar tot cu Namjoon vei fi.-Ce e cu mine?
Spune Namjoon intrând în cameră uitându-se în plasa pe care o avea în mână.-Ăăă.. Nimic! Eu trebuie să plec pa! Spune Criss și o tuleste pe ușă.
-Deci? Ce vorbea despre mine?
-Nimic. M-a întrebat unde esti și am zis că ai plecat la cumpărături.
-Ok.
-Ămmm... Eu merg să fac un dus, Namjoon.
-Ok. Imi spune e zâmbind.
-Eu imi iau haine și un prosop și merg în baie. Dau drumul la apă caldă și iau un gel de dus de-al lui. Are un miros așa de bărbătesc. Unul de care te-ai indrăgosti oricând.
*
*
*
După ce mi-am făcut dușul întru în cameră și văd un Trandafir ai ul bilet pe noptieră."Esti așa frumoasă încât mă faci să renunț la tot pentru tine
RM"Pe bune Namjoon? Credeam că îți vei găsi o fată pe măsura ta dar Mna...
Hei.. Nu prea mai am inspirație și nici timp.
CITEȘTI
Încearcă să-i reziști
Romansa"Stau singură pe câmpul pustiu sub clar de lună uitându-mă la stele. El mă vede pe mine? El îmi simte durerea? De ce nu e lângă mine acum? De ce am fost atât de neatentă? De ce? De ce el și nu eu? El era tot ce aveam pe lumea asta, el era sing...