Ross- vasárnap anyu leküld a sarki boltba. Teljesen otthonosan papucsban és melegítőbe, viszont mikor a pénztárhoz érsz kevés a pénzed és azt veszed észre hogy valaki kisegít de te persze azonnal ellenkezni kezdessz😏❤😏.
Rocky- A barátnőddel elutaztok Hawaiira. Viszont a szomszédoddal elég jól összehaverkodtok😏😏❤.
Naill- a barátnőid elvonszoltak egy házibuliba amihez neked semmi kedved ezért fogod magad és leülsz a sarokba. Azonban roppant bejössz a házigazdának😏❤😏.
Liam- Szüleidnek megígérted, hogy elmész egy puccos színházba, de neked semmi kedved viszont aki melleted ül nagyon bejön. Az előadásra sem tudsz figyelni csak úgy elröppent a két és fél óra, mikor vége az előadásnak másnapra rögtön találkozót beszéltek meg❤❤😏.
Harry- éhes lettél gondoltad beugrok a pékségbe és akkor még el is éred a buszt. A buszról lekéstél és mivel te ott egyedül ácsorogtál meglátott és haza vitt. És a telószám is ki lett cserélve.
Louis- egy koncerten találkoztatok mert véletlenül neki mentél😂😂😏❤.
Zayn- szüleid elcipeltek egy puccos bálra, de nem tudtad, hogy anyudék ismerőseinek ilyen jó fia van ezér egész este együtt beszélgettetek, táncoltatok, hülyültetek, gonoszkodtatok❤😏👿😂.
Na itt is lenne az első rész. Na ti hogy jöttetek össze 😏😏? Várom a komikat a barátaitoknak szóljatok.
YOU ARE READING
Képzeld el 1D&Shawn Mendes&Luke Hemmings
Short StoryRövid képzeld el oda saját magadat sztoryk one directionnal, Shawn Mendessel, Luke Hemmingsel.Perverzség határtalan😂😂 Treat people with kindness!!!❤❤