Unibany1 kérésére ❤❤ remélem tetszeni fog!
Péntek van végre hétvége alig várom hogy, együtt tölthessük az estét. Betoppantam a házba, lerugdostam a csizmáim, és nagyon nagyon jó illat fogadott, mire feleszméltem Ross édes ajkai enyéimhez tapadtak és a nyelve bejutásért könyörgött, amit persze megadtam neki a kezei levándoroltak a fenekemre amitől bellem egy jól eső nyögést váltott ki.
Már nagyon hiányoztál!-mondja nekem és én elmeredtem a gyönyörű barna íriszeiben. Csináltam pizzát- mondja egy csíntalan mosoly kísértében.
Akkor jó mert farkas éhes vagyok- fogtam meg közbe a pocakom.
Ooo csak nem kivagy éhezve rám- mondja egy kaján vigyor kíséretében- az előbbi csak ízelítő volt, a többi később jön- dörzsöli meg a kezeit, mire megcsapom a vállát és jóízűen összenevetünk. Leültünk az asztalhoz enni egyszer csak azt veszem észre, hogy Ross keze a combomon egyre feljebb és feljebb megy, ránézek Rossra aki vissza néz egy kutyuska pillantással.- Most nem most szeretnék enni akarok- mire ő megértően bólintott.
Melyik filmet nézzük?- kérdi tőlem.
Öööm hát én megnézném a fak jú tanár úrt-vetettem be az ezer wattos mosolyomat.
Oké legyen és beindítottuk. Kábé a film felénél járhattunk mikor a keze levándorolt délebbi részekre, felültem és az ölébe ültem én akartam dominálni és nem ő, mint mindig, de ez megint nem jött össze heves csókcsatánkban kezei ismét levándoroltak a fenekemre, mire nyögtem egyet, amitől ő egy állatias morgással díjazott, a kezeim megtalálták a haját is amit elkezdtem tépni, ő erre belemorgott a csókunkba.Állati jó vagy baby- mondj nekem lihegve. Mire fogtam magam és felfutottam a hálószobába és ott folytattuk amit elkezdtük...
Kíváncsi vagyok a véleményedre 😁😁😏 meg amugy mindenkiére 😂😂. Nyugodtan kérjetek nem harapok igaz ? Unibany1 nem etelek meg 😂😂❤ ha akarsz nyugodtan kérj még.
All the love!❤
YOU ARE READING
Képzeld el 1D&Shawn Mendes&Luke Hemmings
Short StoryRövid képzeld el oda saját magadat sztoryk one directionnal, Shawn Mendessel, Luke Hemmingsel.Perverzség határtalan😂😂 Treat people with kindness!!!❤❤