Na eljött ez a nap is tudom egy napot késtem ne haragudjatok! Ma lett a daddy directionunk 26 éves. Annyi mindent köszönhetek neki sok nevetést, sírást és tanítást. Tökéletes kis apuka, egy album tulajdonosa. Imádom a zenéit 😍😍. Fhu nehéz szavakba önteni, amit most érzek. Köszönöm, talán ez a megfelelő szó rá, köszönöm.
Na Harry vallomásiaira térve:
Nem tudom hallottátok e, hogy Harry jön ki a hónapokban a 2. solo albuma (igen igen őrjöngés, tapsikolás😂) És Harry interjút adott a Rolling stonenak, igazándiból volt meglepő része is, legalábbis számomra fel kell dolgoznom, viszont volt olyan mkor tapsikoltam ezerrel miközben olvastam. A képek állatian szexy róla, de sajnos olyat nem hoztam.
Harry és a banda gombázott, ami annyit jelent hogy drogoztak, na jó lehet erős szó rá, de az. Lényegében a gomba egy halucináló szer, olyan, mint a drog az is de enyhébb. Amúgy nekem nincs gondom vele míg túlzásokba nem esik. Őszintén én nagyon meglepődtem ezen, ti nem?
Harry azt nyilatkozta hogy a mostani albumát is ugyan így írta meg, begombázva. Malibuban elvesztette a kedvenc sárga nadrágját, szerintem maga se tudja hogyan😂.
Harry azt nyilatkozta hogy a mostani albumát is ugyan így írta meg, begombázva. Malibuban elvesztette a kedvenc sárga nadrágját, szerintem maga se tudja hogyan😂.Na jöhet a jó rész, Harry interjújából kiderült hogy teljesen benne van banda összeállásaban. Ami engem hihetetlenül feldobott.
Nektek mi a véleményetek?😀😀
CZYTASZ
Képzeld el 1D&Shawn Mendes&Luke Hemmings
Krótkie OpowiadaniaRövid képzeld el oda saját magadat sztoryk one directionnal, Shawn Mendessel, Luke Hemmingsel.Perverzség határtalan😂😂 Treat people with kindness!!!❤❤