💭Mit gondolnak mások rólatok💭

738 35 5
                                    

Ross- ti vagytok az a pár akik mindig együtt kellen hogy legyenek mert nem bírjátok egymás nélkül. Ha turnén is van állandón videochateltek, kivévi mikor énekel. Egyszóval örökre együtt gerlice pár.

Rocky- megadjátok egymásnak a személyes teret pl nem nézitek egymás üzeneteit nem tudjátok ki a másik barátja csak a legközelebbieket. Egyszóval szeretitek egymás nagyon de megvan a távolság tudtok egymásról mindent de megvan egy határ, titokzatosak vagytok kettő kérdőjel egymásra talált.

Naill- meganyáskodasz felette és ő hallgat rád, ő olyan félénk te meg egy asszony vagy mellette. Egyszóval megbíztok egymásba száz százalékig!

Liam- ti egy komoly pár vagytok, szeretitek egymást nagyon megértőek vagytok egymással és nagyon hasonlítotok egymásra egyszóval tökéletes pár vagytok!

Harry- na ti az a pár vagytok akik naponta 5x összeveszik de a végén kibékültök mind a ketten igazán bolondok vagytok egyszóval két idióta egymásra talált.

Louis- ti mindig valamin összekaptok de nálatok amilyen gyorsan jött olyan gyorsan megy egyszóval legyőzhetetlen szerelmesek vagytok.

Zayn- egyszerűen cukik vagytok mindig kell valamit csináltatok akár együtt főzni kertészekednki bármit egyszóval cukiságok.

Képzeld el 1D&Shawn Mendes&Luke HemmingsWhere stories live. Discover now