Never Escape - 1

6.6K 520 10
                                    

Zawgyi

Ring~~~

Lunch time အတြက္ျမည္လာတဲ့ bell သံေၾကာင့္ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔သူငယ္​ခ်င္​းတစ္စု ကန္​တင္​းဆီကိုခ်ီတက္ပါေတာ့မည္​.. MinSeok ကေတာ့ JongDae လာေခၚမွာမို႔ မလိုက္​ေတာ့ဘူးလို႔ျငင္​း​ေနသည္​.. အဲ့​ေတာ့လည္​း က်န္​တဲ့သံုး​ေယာက္​ကို​ေခၚသြားရံု​ေပါ့..

" ကဲ..သြားၾကစို႔ "

က်န္သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြျဖစ္တဲ့ YiXing.. Kris နဲ႔ Tao တို႔ကို​ေခၚၿပီး MinSeok ကိုႏႈတ္ဆက္ကာ အခန္းထဲကထြက္လာခဲ့ပါသည္​..

စကားတစ္​​ေျပာ​ေျပာနဲ႔ ရယ္​​ေမာစ​ေနာက္​ရင္​းသြားရာမွ ​ေကာ္​ရစ္​ဒါတစ္​ခုကိုခ်ိဳးလိုက္​ရင္​ပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရင္​​ေတြ စုတ္​ျပတ္​သြား​ေစမယ္​့ျမင္​ကြင္​းက​ေစာင္​့ႀကိဳ​ေနခဲ့သည္​..

ကာယကံ႐ွင္​​ေတြ​ေတာ့မသိ.. ​ေဘးမွျမင္​ရသည္​့လူ​ေတြ​ေတာင္​ ရဲရဲမၾကည္​့ဝံ့သည္​့အျပဳအမူမ်ိဳးကို သူလုပ္​​ေနသည္​

သူ..ဆိုတာက​ေတာ့ Park ChanYeol လို႔​ေခၚသည္​့... ကြၽန္​​ေတာ္​ Byun BaekHyun ရဲ႕တစ္​ဖက္​သတ္​ဆိုင္​ရတဲ့ ပိုင္​ဆိုင္​မႈပါပဲ..ဆိုင္​သာဆိုင္​မပိုင္​ဘူးဆိုသည္​့စကားအား မိဘ​ေတြကသားသမီး​ေတြအိမ္​​ေထာင္​က်သြားသည္​့အခါ ​ေျပာ​ေလ့႐ွိတဲ့စကားလို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ၾကားဖူးသည္​..

ဒါ​ေပမယ္​့ဒီစကားက သူနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​့အတြက္​သီးသန္​႔ဆိုထားသလိုပင္​ .. သူ႔ကိုလက္​ထပ္​ထားတဲ့အတြက္​ ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔သူကသက္​ဆိုင္​သည္​.. သို႔​ေပမယ္​့ကြၽန္​​ေတာ္​သူ႔စိတ္​ကိုမပိုင္​​ေပ..

သူ႔စိတ္​ကို​ေရာ.. သူ႔ႏွလံုးသားကို​ေရာ.. သူ႔ရဲ႕အရာအားလံုးကိုပါ ကြၽန္​​ေတာ္​မပိုင္​ဆိုင္​ပါ.. ကြၽန္​​ေတာ္​ဟာသူ႔ရဲ႕နာမည္​ခံအိမ္​​ေထာင္​ဖက္​​ေယာက်္​ားသက္​သက္​သာ..

အ​ေျခအ​ေနကိုရိပ္​စားမိသြားသည္​့သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြက ကြၽန္​​ေတာ္​ဘာမွပင္​မ​ေျပာလိုက္​ရ.. YiXing တစ္​​ေယာက္​ခ်က္​ခ်င္​းပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ခါးကိုဖက္​လာသည္​..ၿပီး​ေတာ့သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲကိုကြၽန္​ေ​တာ္​့မ်က္​ႏွာအပ္​​ေစလိုက္​သည္​..

Never Escape (2018)Where stories live. Discover now