Never Escape [ Fi na le ]

5.1K 479 8
                                    

Zawgyi

အိမ္​​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ကားရပ္​လိုက္​သည္​.. ကား​ေပၚမွျမန္​ျမန္​ဆင္​းကာ BaekHyun ႐ွိရာဘက္​မွတံခါးကိုသြားဖြင္​့​ေပးလိုက္​သည္​.. ၿပီးတာနဲ႔ BaekHyun အားလမ္​းမ​ေလွ်ာက္​​ေစ​ေတာ့ပဲ ထိုင္​ခံုမွ​ေဆြ႔ခနဲ ​ေပြ႔ခ်ီလိုက္​ကာအိမ္​ထဲ​ေခၚသြားပါ​ေတာ့သည္​..

႐ုတ္​တရက္​မို႔လန္​႔သြားသည္​့ BaekHyun က ကြၽန္​​ေတာ္​့ရင္​ခြင္​ထဲမွာ႐ုန္​းကန္​လာသည္​..

" ဘာ..ဘာလုပ္​တာလဲ.. ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုယ္​့ဘာသာကိုယ္​လမ္​း​ေလွ်ာက္​ႏိုင္​တယ္​.. ​ေအာက္​ခ်​ေပးလို႔ဆို.."

ခါတိုင္​းဆိုတစ္​ခြန္​းမက်န္​ျပန္​ပက္​​ေနသည္​့ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးက ဒီ​ေန႔မွပိုၿပီးခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​း​ေနသလိုခံစားမိသည္​့ကြၽန္​​ေတာ္​ Park ChanYeol .. BaekHyun မျမင္​​ေအာင္​ႀကိတ္​ရယ္​လိုက္​ကာ..

" ၿငိမ္​ၿငိမ္​​ေန​ေနာ္​ ငါပစ္​ခ်လိုက္​လို႔ ခါး႐ိုးက်ိဳးသြားၿပီး လမ္​းမ​ေလွ်ာက္​ႏိုင္​​ေတာ့ပဲ​ေနမယ္​ "

ဆိုကာမွ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကိုက္​ကာ ပါးစပ္​​ေလးပိတ္​သြားသည္​.. BaekHyun လက္​​ေတြကကြၽန္​​ေတာ့္လည္​ပင္​းမွာရစ္​တြယ္​ကာ တကယ္​လႊတ္​ခ်လိုက္​မွာ​ေၾကာက္​​ေနပံုရသည္​.. တင္​းတင္​းခိုထားသည္​.. တကယ္​့္က​ေလး​ေလးပါပဲ..

အိမ္​တံခါးကိုခက္​ခက္​ခဲခဲဖြင္​့ဝင္​ခဲ့ရၿပီး ​ေျခ​ေထာက္​နဲ႔ကန္​ပိတ္​ခဲ့ကာ ကြၽန္​​ေတာ္​့အိပ္​ခန္​းဆီတန္​းတက္​သြားလိုက္​သည္​..

ရင္​ခြင္​ထဲက​ေကာင္​​ေလးက​ေတာ့ ​ေၾကာက္​​ေနတယ္​ထင္​ပါသည္​.. မ်က္​စိ​ေတြပါတင္​းတင္​းမွိတ္​ထားၿပီး ပါးစပ္​ကလည္​းအဆက္​မျပတ္​ ဘာ​ေတြကို​ေရရြတ္​​ေနမွန္​းမသိ..

အခန္​းတံခါးကို​ေလာ့ခ္​ခ်ၿပီး BaekHyun အားကုတင္​​ေပၚခ်​ေပးၿပီးသည္​အထိ BaekHyun မ်က္​စိ​ေတြမွိတ္​ထားဆဲ.. ပါးစပ္​ကလည္​ရြတ္​ဖတ္​ဆဲ..

ကြၽန္​​ေတာ္​ရယ္​ခ်င္​လာတာမို႔ BaekHyun အ​ေပၚက​ေနအုပ္​မိုးကာ ​ေၾကာက္​​ေနသည္​့မ်က္​ႏွာ​ေလးကိုၾကည္​့ရင္​း တစ္​ခ်က္​ရယ္​လိုက္​မိသည္​..

Never Escape (2018)Where stories live. Discover now