Never Escape - 2

4.2K 480 19
                                    

Zawgyi

" ya.. မင္​းကိုတစ္​ခုခုလုပ္​ရင္​ ငါတို႔ကိုဖုန္​းဆက္​​ေနာ္​ ၾကားလား? ခ်က္​ခ်င္​းလာထိုးမွာ မင္​းဘိုး​ေတာ္​ကို "

အငယ္​ဆံုး​ေလး Tao ရဲ႕စိတ္​မခ်သံ​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​အား​ေတြ​ေတာင္​တက္​လာသလိုပါ.. တစ္​ခ်က္​ရယ္​ျပလိုက္​ၿပီး..

" ​ေအးပါကြာ.. မင္​းတို႔ကိုလွမ္​း​ေခၚလိုက္​မယ္​ ဟုတ္​ၿပီလား.. ဘိုင္​့ဘိုင္​ "

ကြၽန္​​ေတာ္​ႏႈတ္​ဆက္​ၿပီးထြက္​လာ​ေတာ့ အခန္​း​ေပါက္​ဝတြင္​သူလည္​းကြၽန္​​ေတာ္​့လိုပင္​ လြယ္​အိတ္​ကိုလက္​တစ္​ဖက္​နဲ႔လြယ္​ထားၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုမ်က္​​ေထာင္​့နီႀကီးျဖင္​့​ေစာင္​့ႀကိဳ​ေနသည္​..

ကြၽန္​​ေတာ္​သူ႔အနား​ေရာက္​တာနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့လက္​​ေကာက္​ဝတ္​ကို အားျပင္​းျပင္​းနဲ႔​ေဆာင္​ဆြဲတာခံလိုက္​ရကာ မ​ေျပးရံုတမယ္​လမ္​း​ေလွ်ာက္​ႏႈန္​းနဲ႔​ေလွ်ာက္​သြားသည္​့သူ႔​ေနာက္​ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေခ်ာ္​မလဲရံုတမယ္​လိုက္​ရသည္​.. သိပ္​ကို႐ုပ္​ပ်က္​လွသည္​.. ဝိုင္​းၾကည္​့​ေနသည္​့လူ​ေတြ​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​႐ွက္​လည္​း႐ွက္​မိသည္​..

" ခင္​မ်ားဘာလုပ္​တာလဲ.. ​ေျဖး​ေျဖးလုပ္​လို႔မရဘူးလား .. ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုအရမ္​းမဆြဲနဲ႔.. အခု​ေရာဘယ္​သြား​ေနတာလဲ "

" မင္​းပါးစပ္​ကိုပိတ္​ထား!! နားၿငီးတယ္​!!"

​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​ကား​ေပၚကို အတင္​းတြန္​းထည္​့တာခံလိုက္​ရသည္​.. ၿပီး​ေတာ့သူပါတစ္​ဖက္​က​ေမာင္​းသူ​ေနရာမွာ ဝင္​ထိုင္​လာၿပီး​ေမာင္​းထြက္​လာခဲ့သည္​..

လမ္​း​ေတြဟာတျဖည္​းျဖည္​းနဲ႔​ေဝးလာသည္​.. ဒါကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အိမ္​ျပန္​သည္​့လမ္​းလည္​းမဟုတ္​ပါ..

ဒါဆိုသူဘယ္​ကို​ေမာင္​း​ေနသည္​လဲ.. ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေဘးမွာကားကိုအၾကမ္​း​ေမာင္​း​ေနသည္​့သူ႔မ်က္​ႏွာအား လွည္​့ၾကည္​့မိ​ေတာ့ မ်က္​​ေမွာင္​ကုပ္​ထားၿပီးႏႈတ္​ခမ္​း​ေတြကိုတင္​းတင္​း​ေစ့ထားသည္​.. ​ေဒါသထြက္​​ေနသည္​မွာအတိုင္​းသားပင္​ျမင္​​ေနရသည္​..

Never Escape (2018)Where stories live. Discover now