INTİKAM

18 11 6
                                    


resimBARAN ilerde taniscaz

o olaydan sonra tam bir ay geçmişti videodaki adami yani babami öldüren şerefsizi tam bir aydı arıyordum...

niye mi çünkü INTİKAM için o kadar büyük bir bosluktaydim ki ...
korku,hüzün, özlem,şaşkınlık , merak ,INTİKAM bu duyguların hepsi vardı icimde ama en çok ta ıntikam duygusu vardı yani sıra bu duygunun kardeşi olan nefret....

katilimi aramamda tufan amca bana yardım ediyordu...
o gün o videoyu izledikten bir kaç saat sonra tufan amca gelmişti eve yüzümün halini görünce korkup ne olduğunu sorunca ona videoyu izlettim...
büyük bir şok yaşadı o kadarki iki gün işe gitmedi yanımda kaldı konuşmadı yemedi içmedi uyumadı kısaca iki gün ölü gibiydi....
sonra birlikte toparlandik o adamı araştırmaya başladık tabii tufan amca içimdeki ıntikam duygularımdan habersizdi ..

amcamla birlikte onun iş yerindeydim ( polis merkezindeydik) adam hakkinda bir kaç bilgi toplamış bana dönüp konuşmaya başladı
" tekin arıcan ünlü bir iş adamı hiç evlenmemiş
42 yaşında bir kaç şirketi bir kaç tane de iş yeri var bunun yani sıra bir suçlu yani şöyle söyleyim
uyuşturucu kollarindada payı var .." deyince lafını kestim " o zaman niye hapiste değil..." tufan amca yuzunde alaycı bir tebessümle lafını kesip devam etti " çünkü kanıtlanamadı yani adamı tam iş üzerinde yakalayacağız adam işin içinden bir şekilde sıyrılıyor... neyse biz konumuza dönelim bu adam ankara nin en sakin kesiminde oturuyor.." dedi ve elime bir kağıt uzattı kağıdın üzerinde bir adres yazıyordu ....

BIR SAAT SONRA

taksiciye parasını ödeyip önümdeki saray yavrusuna baktım şaka değil gerçekten de saray yavrusu gibiydi sarının ve kahve tonlarının hakim olduğu bu villa tam benlikti şaşkındım çünkü ben daha çok kasvetli bir havaya sahip bir yer bekliyordum ...

büyük demir kapıyı ardına kadar açıp bahçeye geçtim
tam kapıyı çalacakken yanımda iki adam belirdi
iri olan
" sen kimsin burada ne işin var "
kısa olan
" kimi arıyorsun"
ben
" şey burda oturan adamı arıyordum da "
iri olan
" sebeb? "
ha ne güzel soru simdi.......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 14, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZAMANLAMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin