Viktoria Turner^
Jeg vågner ved vækkeurer ringer, det hele bliver nyt og jeg ved ikke om jeg er spændt eller virkelig nervøs, måske en blanding, men det giver mig i hvert fald en dårlig fornemmelse i maven.Efter jeg har ligget og kigget op i loftet i snart 10 minutter beslutter jeg mig for at stå op, min mor har allerede kaldt 2 gange og jeg magter ikke hun skal komme op og sige godmorgen.
Jeg tager mit outfit på som består af et par sorte jeans, et sort bælte og min hvide Nike t-shirt som jeg stopper ned i bukserne.
Da jeg kommer nedenunder sidder min mor med et stort smil på læben "godmorgen skat" siger hun mens hun prøver at overbevise mig om at det her bliver mega fedt. Jeg sætter mig tungt ned på stolen og tager en bolle for jeg har ikke rigtig lyst til andet "godmorgen" mumler jeg med brød i munden. "Glæder du dig?" Spørg min mor og sætter sig med en kaffekop. Jeg trækker bare på skuldrene og begynder at gå hen for at tage sko på, de 10 minutter jeg bruge på at glo op i mit loft havde jeg jo ikke mere. "Farvel" sagde jeg inden jeg lukkede hoveddøren.
Jeg kommer ind på skolen og kan se den minder om min gamle skole udover at alle de stemmer der fylder gangene er på dansk og ikke engelsk. Jeg går lidt rundt for at finde ud af hvilke grupper jeg skal holde mig fra og så ser jeg dem, 3 drenge ovre i det ene hjørne. Jeg får øjenkontakt med ham den ene i det jeg går forbi, jeg kan se han tjekker mig ud og så ved jeg at det er dem jeg skal holde mig fra.
Der går ikke længe inden jeg giver op og stopper op på gangen i held om at der er en som ligger mærke til hvor lost jeg er, men alle har ret travlt. "Hej" siger en lys stemme bag mig, jeg vender mig rundt og her står så den her helt vildt flotte lyshåret pige og smiler til mig. "Hej" smiler jeg igen "er du nu? Har du brug for hjælp" siger hun og kigge lidt på mig "ja, jeg skal finde kontoret" sagde jeg opgivende. Hun peger i en retning der sikkert er kontoret. "Vi har sikkert ikke time sammen, men du kan komme ned i kantinen og spise med mig og min veninde hvis du har lyst, jeg kender det med at være den nye" siger hun og smiler igen "jeg kigger nok forbi" smiler jeg og derefter går den vej hun pegede.
Jeg har fået mit skema og havde engelsk i de 2 første timer, læren var imponeret over mit engelsk og hun virkede som om hun aldrig havde hørt en 2.g snakke så godt engelsk hvilket overraskede mig.
I kantinen spotter jeg hurtigt pigen jeg snakkede med tidligere og går hen mod hende og hendes veninde. "Hej" siger hun og rykker lidt så jeg kan sidde ved siden af hende jeg smiler bare og sætter mig "oh, jeg forresten Anastasia, men bare kald mig Ana" smilede hun og tog derefter en bid af noget der lignede en sandwich "jeg hedder Viola" sagde hende den anden og smilte. Jeg præsenterede mig selv og der gik ikke længe før vi snakkede om alt muligt lige fra drenge til den nyindførte taco dag som åbenbart lå om onsdagen.
"Hvem er de" spurgte jeg og kiggede over mod de drenge jeg så tidligere. "Det er playerne kan man vel sige" sagde Ana og kiggede i samme retning "ham i midten er Noah Johnson 'lederen' hvis man kan sige sådan og ham den lyshåret med krøller ved siden af er Oliver Cooper og ham med det brune hår er Jackson Smith" sagde Viola og kiggede ned i sin mad "de plejer at få hvad de vil" forklarede Ana og vendte sig om mod Viola igen "hvad mener du?" Sagde jeg nysgerrigt og kiggede skiftevis på dem "altså piger" sagde hun og smilte usikkert til mig. Jeg tænkte ikke så meget over det jeg vidste bare at jeg ikke skulle omgåes dem.
~~~~~~~~~~
Skole var ikke så slemt som jeg havde regnet med, menneskerne var søde nok og tingene vi lavede i de forskellige timer var ikke så svære, jeg er måske lidt en nørd når det gælder skole og sådan, men der er da også noget jeg ikke er god til.Da jeg kommer hjem er jeg alene eftersom at min mor arbejder sent og først er hjemme tidligt 18:00-19:00 agtigt så jeg havde huset for mig selv nogle timer inden hun kom.
Jeg trak min Macbook op af tasken og begyndte på at se Netflix min absolut bedste ven i godt og dårligt. Jeg er lige blevet færdig med en serie så jeg sidder og undersøger hvad jeg nu skal begynde på, men alt lyder enden kedeligt eller bare ikke min stil så jeg lukker computeren med et suk. Hvad skulle jeg nu lave? Jeg kommer i tanke om at jeg har en altan og går hurtigt derud for at beundre udsigten og overblikket jeg har over de mennesker der går på gaden og alle de andre huse på min vej."Hej" lyder en stemme til højre for mig, jeg får et chok og hopper et par skridt til siden og kigger derefter til højre. Ham med de brune hår Jackson tror jeg det var står på en altan lignende min og smiler til mig "hejjj?" Siger jeg og kigger forvirret
Jackson Smith^
"Du er ny ikke?" Spurgte han og smilte på en slesk måde "kan man vel godt sige" svare jeg mens smilet på mine læber forsvinder en smule.
Han havde en jawline som sikkert var skarp nok til at skære med og nogle så markeret kindben at de så helt kunstige ud, han var basically bare mega flotDa vi har stået lidt og gloet frem og tilbage på hinanden bliver det for akavet og jeg går ind igen uden at sige et ord til ham.
Jeg springer aftensmaden over da jeg ikke er sulten og går bare direkte i seng.