Anastasia Williams^
Jeg har ligget og kigget op i mit loft de sidste 20 minutter, jeg har en underlig følelse af at min nabo ikke kommer til at lade mig være i fred, jeg har haft mit gardin nede siden jeg gik indenfor igår.Jeg står op og tager en Nike hoodie og og et par sorte jeans på da jeg ikke rigtig magter en stram top, da jeg har fået mit tøj på åbner jeg vinduet så jeg kan få luftet ud da der er 100 grader på mit værelse "godmorgen" hører jeg en stemme sige, jeg kigger ud af vinduet og med et slesk smil står Jackson i bar overkrop, jeg ved ikke hvordan det er muligt at være så lækker, men alligevel så frastødende, han griner og jeg vågner fra min lille fantasi verden "hvad griner du af?" Spørger jeg forvirret og læner mig lidt længere ud af vinduet "du stirrer" smiler han "hvaaaaad? Nej jeg gjorde ikke" siger jeg fornærmet "mhmm" siger han bare og klør sig lidt i nakken "men skal vi følges i skole eller?" Spørge han og kigger intenst ind i mine øjne, hans øjne er helt mørke blå, de er dybe, men på samme tid åbne. "Naarh ellers tak" svare jeg flabet og lukker vinduet
Jeg kommer ned i køkkenet og ser en sedl ligger på bordet. Jeg er hjemme søndag så pas på huset her i weekenden, der er aftensmad i køleskabet.
Typisk min mor, siger ikke hvornår eller hvor hun skal hen hun skriver bare en sedl og regner med at det er okay. Jeg ruller bare øjne og begynder at gå til skole.Da jeg træder ind i skolen ser jeg Anastasia og Viola med det samme de smiler og vinker mig hen til dem, vi står og snakker og pludselig bliver Ana og Violas øjne meget store og så mærker jeg at der er en som lægger sin arm på min skulder jeg kigger forvirret op og der står han så Jackson Smith "Hey" siger han og kigger ned på mig da han mindst er et hoved højere end mig, jeg ruller med øjnene og vifter hans arm væk og stiller mig hen til de andre piger så vi nu står 3 og 3 overfor hinanden jeg kigger på alle drengene, men stopper ved ham jeg tror er Noah Johnson, vi kigger intens på hinanden og han laver elevatorblikket på mig som for et par dage siden.
"Hvad har i nu?" Spørg Jackson og kigger på mig "geografi" svare jeg bare og ligger min vægt på min højre hofte, han smiler "fedt så har dig, Noah og jeg time sammen" svare han flabet og kigger hen på Anastasia som stadig ikke fatter hvad der sker, jeg tror aldrig player gruppen har snakket til hende før eller bare bemærket hende.
"Skal vi gå eller?" Kigger Jackson forventede på mig, jeg sukker og følger med dem.Timen var kedelig og Noah kiggede på mig uafbrudt det var underligt eftersom han ikke har sagt et ord til mig.
Jeg ved ikke hvordan drengene fandt ud af det, men de ved i hvert fald at Ana, Viola og jeg skal have hyggedruk aften (bare hvor man drikker alkohol, men det er ikke noget stort) så Jackson havde spurgt om Oliver, Noah og ham selv måtte joine. Hvad regner han egentlig med? Vi er ikke engang venner, vi er bare naboer som jo så også går på skole sammen, ikke mere, anyways så skrev jeg selvfølgelig nej til ham, men jeg er ikke sikker på at et nej er nok til at holde ham væk.
Jeg køber et par ting med hjem efter skole for det hele skal være perfekt, jeg behøver ikke bekymre mig om min mor da hun jo åbenbart er væk hele weekenden. Jeg tror alt i alt at vi har 2 flasker vodka 12 mokaier, nogle små sure med æble fordi de bare er bedst og nogle sommersby, så jeg er ret sikker på at vi har nok.
Jeg går op og tager en tætsiddende sort kjole på hvor man kan se alle de former og kurver jeg har og ellers lægger jeg bare en naturlig make up ikke noget fancy over den, så er det bare om at vente.Efter 20 minutter kommer de og jeg er overrasket over hvor gode venner jeg er blevet med dem på 4 dage, men det er fedt hurtigt at kan finde nogle der er ligesom en selv.
"Jeg har så meget gossip jeg skal fortælle" praler Viola og tager en mokai, jeg nikker ind mod stuen og vi sætter os på gulvtæppet "jeg har hørt at hende den nye fra 1g, tror hun hedder Olivia, hun allerede har været i seng med Noah" fortæller hun mens hun skiftevis kigger smilene på mig og Anastasia.
Det undre mig ikke at det er så nemt for drengene at score de nye, de er som løver, de tager fat i det nye kød og spiser til der ikke er andet en knogler som de bare lader ligge til resten.
Mens vi sidder og snakker om de sidste 4 dage på skolen banker det på døren. "Kommer der andre end os" spørg Anastasia forvirret "altså jeg har ikke inviteret nogle" siger jeg bare forvirret og rejser mig.
Da jeg åbner døren ser jeg et velkendt smil. Jackson. "Hvad laver du her" spørge jeg forvirret og ligger mine arme over kors "ja er der ikke fest eller hvad" spørg Jackson "hmm ikke for jer" svare jeg og kigger rundt på dem "hvem snakker du med?!" Råber Viola inde fra stuen drengene kigger med det samme ind og går bare ind i huset. Jeg løber op foran dem og prøver at skubbe dem ud, men deres muskler er mindst 2 gange større end mine så jeg indser det er umuligt og sætter mig bare ned. Ana og Viola kigger forvirret på mig og så på dem "jeg har ikke inviteret dem indenfor" siger jeg til pigerne da de begynder at se undrende på mig "vi behøver ikke en invitation, vi kommer når vi har lyst" siger Noah han kigger mit direkte i øjnene og jeg får kuldegysninger, hans stemme er præcis som jeg havde forestillet mig, mørk og en smule dyb. Jeg rejser mig op og går hen til Noah så vi står 20 centimer fra hinanden "du bestemmer hverken hvornår eller hvem du tager hjem i MIT hus" jeg kniber øjnene sammen og kigger på ham, vi har en slags stirre konkurrence og jeg ved at hvis jeg taber den her har han fået retten til at gøre som han vil. Han er god og efter 30 sekunder puster han mig i hovedet, han har en frisk mintånde så det er ikke fordi de er ubehageligt bare træls at han snyder. "Jeg skal lige på toilet" siger jeg og træder tilbage.Det var ikke engang fordi jeg skulle tisse at jeg gik på toilet de drenge driver mig bare til vanvid så jeg skulle lige tage mig sammen til at skulle bringe hele min aften sammen med dem for jeg er ret sikker på at de ikke går i seng før vi gør.
Jeg hører pludselig en lyd fra døren eftersom jeg ikke lukkede den og der står Noah. "Du ikke så klog er du?" Spørg han og kommer langsomt tættere på mig "hvad snakker du om?" Spørg jeg og ruller øjne af hans dumhed, da mine øjne fokusere på ham igen er han pludselig 3 skridt tættere på mig, jeg står op af væggen og han har sin ene hånd ved siden af mit hoved. "Du er både flabet og rap i kæften, det ikke klogt at sætte en på plads der er så meget større end en selv" siger han mens hans øjne borre sig gennem min krop, han kan læse hver en nervøs bevægelse jeg laver, hvert åndedræt der bliver langsommere og langsommere "måske ikke, men du kan ikke bare komme og spille stor" svare jeg igen, det var et dumt træk, han har nu begge hænder på siden af mit hoved og hans krop rører min, han er brandvarm og jeg ved ikke om det er af raseri eller bare fordi der er sygt varmt på badeværelset "pas på hvad du siger Turner" svare han og går ud af badeværelset. Han ved åbenbart mere om mig end jeg troede, jeg ved ikke hvordan han har fundet mit efternavn, men jeg tænker det er godt at holde lav profil.