Kapitel 3

9 0 0
                                    

                     Fortsættelsen af "festen"
                                Noah Johnson^
Han ved åbenbart mere om mig end jeg troede, jeg ved ikke hvordan han har fundet mit efternavn, men jeg tænker det er godt at holde lav profil.

Jeg går ud med en underlig fornemmelse i kroppen, jeg har fundet ud af at Noah Johnson ikke er en man skal tage pis på medmindre man er god til at svare igen.

Da jeg kommer ud sidder de andre og snakker sammen, de sidder med hver deres drink og snakker som venner hvilket er underligt eftersom at for 5 minutter siden kunne hverken Viola eller Ana sige et ord til dem, men drengene ved selvfølgelig også lige hvad de skal sige for at charmere sig ind på piger.
Jeg sætter mig på gulvtæppet og bunder resten af min mokai og henter derefter en ny "wow wow, rolig Viktoria" siger Jackson og smiler til mig "jeg drikker ligeså meget som jeg har lyst til" forsvare jeg mig selv og kan mærke at jeg ikke skulle have drukket de 2 mokaier inden pigerne kom, jeg har ikke fået aftensmad og drinksene sætter hurtigt ind. Flot klaret Vik. Jeg prøver at virke normal, men efter halvanden time hvor jeg bare kører drinks ned virker min metode ikke rigtigt længere.

"Måske burde du gå i seng" foreslår Oliver som forresten er en skide sød fyr, han virker overhovedet ikke som en player, men mere bare som en der vil have det sjovt og ved et uheld er blevet venner med nogle ordentlige røvhuller. " måske skal du blande dig udenom" for jeg sagt, mens jeg peger på ham "du er helt væk" griner Ana og tager min hånd. Jeg smiler bare stort til hende "det klær dig" siger Noah så og laver et nik til mig "hvad klær mig?" Spørge jeg og kigger ned af mig selv "dit smil" siger han og tager en slurk af sin drink hvorefter han kigger på Jackson. "Hmm" mumler jeg og kigger rundt "jeg undre mig over noget" siger jeg så mens mit hoved snurre rundt "hvad så?" Spørg Jackson og løfter det ene øjenbryn "hvorfor er jeg den eneste der er total væk? I andre har mindst drukket ligeså meget som jeg har" kigger jeg rundt og ser så at ved siden af mig er der mindst 8 mokaier og de andre har 3 ved deres side så kigger jeg op på Jackson igen "oh, bare glem det" griner jeg og jeg ved ikke hvorfor det er så sjovt, men jeg kan ikke stoppe igen, jeg har det sygeste grineflip og det føles som om min mave slår knuder hver gang jeg griner, det gør så herrens nas, men man kan heller ikke stoppe med at grine når nogle kilder en og det er cirka sådan jeg har det lige nu.

Efter 10 minutter stopper jeg og tørre mine øjne fordi jeg har grint så meget at jeg har grædt "måske skulle du lige have lidt luft" forslår Oliver og tager mig udenfor.
"Kan jeg spørge dig om noget?" Spørg jeg og kigger forventningsfuld på ham, mens vi sidder på min veranda "skyd" svare han bare og tager en tør af en øl som egentlig var min mors, men han har nok bare tager hvad der nu var i køleskabet "hvordan kan det være at du ikke har en shit personlighed?" Spørge jeg ud af det blå "hvad mener du spørge han og sætter sig lidt op "ja altså Noah tror han bestemmer det hele og Jackson er bare charmerende på en irriterende måde" svare jeg mens jeg prøver ikke at gynge for meget "det ved jeg ikke, jeg behøver nok ikke gøre mig så umage for at score" svarende han så og trak lidt på skuldrene "men hvem har sovet med flest?" Spørg jeg og kigge forvirret "helt sikkert Noah, det tager ham ikke længe om at få de nye med hjem" forklare han og kigger så underligt på mig "men du har da ikke været i seng med ham?" Spørg han og kigger underligt på mig "jeg er heller ikke så nem lige at score" praler jeg og fniser en smule "eller også er du bare ikke til "shit" personligheder" smiler han slesk og sætter sig tættere på mig, jeg rynker mine bryn og prøver at fokusere på hans bevægelser.
Jeg kan pludselig mærke den varme hans krop udstøder og da går det op for mig at han er tæt på.

Hans læber er så tæt på mine at det næste er umuligt at de ikke har rørt hinanden endnu "jeg er fuld ikke dum Oliver" siger jeg inden han læner sig de sidste millimeter. Jeg rejser mig og går indenfor.

 Jeg rejser mig og går indenfor

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oliver Cooper^

"Ana?" Spørg jeg og får hurtigt alles opmærksomhed "vil du ikke hjælpe mig med noget?" Spørg jeg og står lidt og svejer "jo da" svare hun og prøver at rejse sig, men da det går op for mig at både hende og Viola er ligeså fulde som jeg kan det være ligegyldigt "nej Ana bare bliv siddende, men ehm Jackson?" Spørg jeg så i det jeg siger det kommer Oliver ind, da jeg går forbi mig kan jeg lugte at han har røget en smøg "ja hvad så?" Spørg Jackson og ser bekymret ud "kom" siger jeg bare og rækker min hånd hen mod hans retning, både Noah og Oliver spærre øjnene op og kigger på Jackson og jeg der har kursen mod mit værelse.

Jeg åbner døren og går ind, Jackson lukker døren efter sig, jeg tager mine hænder i vejret "træk" befaler jeg og han trækker min stramme sorte kjole op over mit hovede så jeg står iført mit Calvin Klein undertøj "tak" siger jeg og går mod min seng han følger efter, men lige inden han sætter sig tager jeg en hånd på hans bryst, den er hård og varm, jeg lukker øjnene og ryster på hovedet "der kommer ikke til at ske mere" smiler jeg til ham jeg kigger lidt op og ned af ham og kan se at han har boner på, jeg griner af ham og ligger mig i sengen. "I må gerne sove nedenunder" er det eneste jeg siger inden jeg falder i søvn.

                       Jacksons perspektiv
Da hun spørger om jeg ikke kan komme med hende op ved jeg der skal ske noget og hvem siger nej til Viktoria? Noah ser ikke ligefrem glad ud da jeg kigger tilbage på ham inden jeg når op ovenpå, men han skal heller ikke altid have pigen. Jeg lukker døren efter mig eftersom at det ville være akavet hvis en af de andre kommer op mit i det hele "træk" siger hun og jeg gør som hun siger. Den sorte kjole kommer uden problemer af hendes krop, hendes krop er perfekt, og da hun vender sig og går over mod sengen ligger jeg ikke skjult på at jeg får boner af at kigge på den røv.
Da jeg skal til at sætte mig ligger hun en hånd på mit bryst og ryster på hovedet "der kommer ikke til at ske mere" siger hun og fjerner sin hånd, hun kan ikke være bekendt at skal bruge min hjælp og starte noget hun ikke engang afslutter det er ondt på en herre fræk måde. "I kan sove nedenunder" det er det eneste hun siger inden hun ligger sig fredfyldt i hendes seng og falder i søvn. Jeg går ud af værelset og ned til de andre som alligevel er ved at gøre klar til at sove eller Anastasia er gået kold og jeg tror bare vi andre er trætte.

Noah JohnsonWhere stories live. Discover now