selaaaam
yorumlarınızı eksik etmeyin:")sizi seviyom
...
felix o ses kaydından sonra tekrar uyuyamamış ve changbin'i düşünmüştü. onunla geçirdiği tüm zamanları.
her zaman ona huzur veren kütüphane şu an onu boğuyordu. bir tek ses kaydı, onun tüm gün düşünmesine sebep olmuştu.
patronundan izin alarak hava almaya çıktı. bugün hava bile onunla dalga geçiyor gibiydi. sisli ve yağmurlu.
.flashback
"yongbok-ah! sırılsıklam olmuşsun."
"kaç kez daha söyleyeceğim? bana öyle seslenme.."
sitemli çıkışına rağmen sıkıca sarılmıştı changbin'e. changbin de kafasını felix'in omzuna yaslamıştı.
"al şu eldivenleri, yongbok."
sırıtarak söyledi. felix ise onun omzuna vurdu. yine de eldivenleri taktı. changbin küçük olanın elini sıkıca tutarak yürümeye başladı.
"biz niye bu yağmurda dışardayız hyung?"
büyük olan haylaz bir gülüş atarak felix'e doğru döndü. kısa ve masum bir öpücüğün ardından konuştu.
"sana sırılsıklam aşık olduğumu gözlerinle gör diye tabii ki."
bunun üzerine felix utanarak kafasını changbin'in omzuna doğru bastırmıştı. bir yandan da huzurla gülümsüyordu.
flashback.
yağmur iyice onu ıslatmaya başladığında silkelenerek içeri girdi. havanın yavaş yavaş kararmaya başlamasıyla oturduğu masanın altından çantasını alarak patronuna çıktığının haberini verdi.
hızlıca evine doğru yürürken aklına yine changbin'in düşmesini engelleyemiyordu. neden ayrılmalarının üstünden birkaç ay geçmesine rağmen onu arayıp böyle şeyler söylemişti ki?
bilinmeyen numara > changbin
1 sesli mesajhızlıca kulaklığını takarak mesaja tıkladı.
"bana bakan gözlerinin, beni çağıran sesinin...hepsi, hepsi çok güzeldi. yanlış anlama, bunların fazlasını istemiyorum senden. hepsi, hepsi geçmişte kaldı."
sesi titremişti changbin'in. felix'in ise gözleri dolmuştu.
"senin için de tüm anılarımız geçmişte kalmış olmalı. ne söylersem söyleyeyim sana, hepsi birer mazi bundan sonra."
...
day6 ve stray kids...işte buna bayılıyorumm
size de bayılıyom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 ⁝ 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐥𝐢𝐱
Fanfictionー tamamlandı ❝ bana bakan gözlerinin, beni çağıran sesinin, hepsi çok güzeldi.❞ - kısa hikaye © mindaextae