selaam
burada konuşma yapmıyorum diğer bölüme geçerseniz küçükk bir konuşma okuyabilirsiniz:")sizi seviyorum
...
o gece felix ağladı, günün ilk ışıkları doğana kadar changbin'i düşünerek döktü gözyaşlarını.
ertesi sabah ölü gibi gitti kütüphaneye. kitapları yerleştirirken eskisi gibi mutlu değildi. bazen sıkı tutamayıp yere ya da kafasına düşürüyordu kitapları. ama bunlar bile changbin'i düşünmesine engel olamıyordu.
birkaç saat sonra kütüphanenin bulunduğu caddede bir gitar sesi yankılanmaya başladı. normalde de cadde üzerinde sokak sanatçıları olurdu fakat hiçbiri kütüphaneye bu kadar yakın olmamıştı.
kitapları yerleştirmeye devam ederken bir yandan da huzur veren gitar melodisini dinliyordu. sonra, bir ses yükseldi.
"ikimizi düşünüyordum da, istediğim şey tekrar birlikte olmak değil. sadece aklıma düştün birden, çok güzeldin."
duyduğu sözlerle birlikte kitapları masanın üstüne bırakacak hızlıca kütüphaneden çıktı.
tüm okul yılı, ilk aşkı, seo changbin; tam karşısındaydı.
changbin, felix'i gördüğü andan itibaren gözlerini onun gözlerine kilitleyerek devam etti sözlerine.
"bana bakan gözlerinin, beni çağıran sesinin...hepsi, hepsi çok güzeldi. bunların fazlasını istemiyorum. hepsi geçmişte kaldı. senin için de tüm anılarımız geçmişte kalmış olmalı. ne söylersem söyleyeyim sana, bunlar birer mazi bundan sonra"
ikisinin de gözleri doldu. felix'in boğazındaki yumru büyüdükçe büyüyordu sanki. changbin ise titreyen sesini kontrol etmeye çalışarak devam ediyordu şarkısına.
"her yeni güne beni düşünerek başlardın. hiçbir şey olmasa bile teşekkür eder, özür dilerdin..sadece aklıma geldiğinden söylüyorum bunları."
acı bir şekilde gülümsedi. felix ise onun gülüşünü gördüğü an yutkunamadı bile.
"bazen düşünüyorum seni, zor olsa da arasam mı diye. sürekli hafızamda bunlar ama biliyorum çoktan bitti her şey. önemi yok seni ne kadar istediğimin...çoktan bitmişti her şey."
changbin bu sözlerin hepsini söylemişti felix'e. felix ise telefonun karşısında dolu gözlerle dinlemişti.
changbin, felix'e göndermediği kısmı söylemeye başladı.
"son kez bana bakan gözlerinin, elveda deyişlerinin hepsi banaydı. yine de , güzeldin. çok güzeldin."
ve şarkı bitti.
changbin etrafında onu alkışlayan insanların hiçbirini umursamadı.
felix, changbin'i alkışlayan insanların hiçbirini umursamadı...ve changbin'e doğru adımladı.
changbin de gitarını yere bırakarak kollarını açtı kendine doğru gelen ilk aşkı için.
felix, kendi içim açılan kolları önemsemeden ellerini changbin'in yanaklarına koyarak onu öptü.
tüm özlemini, sevgisini, aşkını hissettirmek istercesine öptü.
güzellerdi.
çok güzellerdi....
diğer bölüme tık tık
seviyom sizi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 ⁝ 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐥𝐢𝐱
Fanfictionー tamamlandı ❝ bana bakan gözlerinin, beni çağıran sesinin, hepsi çok güzeldi.❞ - kısa hikaye © mindaextae