05

1.7K 135 37
                                    

Jungkook içindeki korkuyu kimseye atmadığı konuşmada, fark ettiği ilk aşkının yokluğu onu tanıştıkları okulun bahçesine kadar getirmişti.

Bir süredir etrafta gezen çocuk tüm ümidini kaybedip geri dönecekken, bir çarpma sesiyle kendine gelmiş gözyaşlarını silip o yöne doğru ilerledi.

Yan tarafındaki duvara yaslanıp elindeki küçük bıçakla parmağını kesen ve bir miktar kanın akmasına izin veren Hoseok şimdide kanın durması için çantasıdan çıkardığı yara bandını sarıyordu yaraya.

Biraz fazla kanının akmasına izin verdiği, cildinin solukluğundan belli oluyordu.

Jungkook yanına gidip, düşmesine engel olmak adına onu tuttuğunda ciyaklayan Hoseok onu ittirmişti.

"Benden uzak dur yabancı."

Jungkook saçmaladığını bildiği adamı takmadan olduğu yere oturtup, az ilerdeki marketten vişne suyu ve birkaç şey daha alıp yanına dönmüştü.

Uyuduğunu gördüğü adamı hafifçe tokatlayıp, kendine getirdikten sonra pipetiyle deldiği içeceği dudaklarına yasladığında içmesi için onu uyardı.

İçtikçe kendine biraz daha gelen Hoseok ayılıyordu.

Jungkook ayrıca aldığı şekerlemelerdende yedirdiği adamın kendine geldiğini gördüğünde rahat bir nefes almıştı.

Ancak kendine geldiğinde ayaklanıp gitmek istemesini beklemiyordu.

"Bunu neden yapıyorsun?"

Jungkook Hoseok'un onun için son derece saçma sorusana cevap verdi.

"Sen benim çocukluk arkadaşımsın."

Jungkook beklemeden cevap verdi. Yüzündeki anlamsız gülüşüyle konuştu Hoseok.

"Burası neresi bay yabancı? Burası benim çok bilinmeyenli denklemim."

Jungkook şımarıkca konuşmasını böldü.

"Biliyorum Hoseok."

Ancak Hoseok konuşmaya devam etti.

"Burada benim tam 14 yıl önce yani 8 yaşındayken dostum dediğim Jeon Jungkook'la tanışma duvarımdı. Ancak ben biraz önce onunla kanlarımızı sürdüğümüz bu duvara, tek başıma kanımı sürüp bu dostluğu bitirdim. Yani artık gitmekte özgürüm."

Jungkook şok olmuş bir şekilde Hoseok'a bakarken, Hoseok genç oğlanın yanına gelip muhtemelen kafasında yaptığı matematiğin sonucunda ona yedirdiği tatlıların ve içirdiği vişne suyu tutarını çocuğun gömleğinin göğüs cebine sıkıştırıp bir taksiye binip ordan uzaklaştı.

____________________

2019'un ilk hikaye bölümü.

Bu tarz hikayeleri çok seviyorum. Texting konusundada kendime güvenmeye başladım. 🤗

No friend Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin