Baru sahaja Yeonji hendak keluar untuk rehat.Pintu dihalang oleh Irin."Huh..Nak apa lagi?"-Yeonji.
"Macam aku kata,setiap kali kau lalu depan aku,kau akan kena!"-Irin.Kali ini Irin membawa dua orang kawannya bersama.
Yeonji mengundur ke belakang apabila Irin maju ke hadapan setapak demi setapak.
Irin menarik kolar baju Yeonji sehingga kaki Yeonji tidak menjejak lantai."Urghh!Lepaskan!"-Yeonji.
"Kenapa aku perlu lepaskan kau?!"-Irin.Dia mencampakkan Yeonji hingga kepala Yeonji sedikit berdarah.
"Tengok tu,baru cederakan sikit dah berdarah!Hahaha!!"-Irin.Kawannya turut gelak bersama.
Yeonji cuba bangun.Tetapi tindakkan nya terhenti apabila kawan Irin mula menendang nya.
Badan Yeonji sudah luka teruk.Selepas beberapa minit Irin dan kawannya meninggalkan Yeonji seorang diri.
'Kenapa?!Kenapa diorang buli aku?!Apa salah aku?!Aku dah minta maaf!'-Yeonji.Dia kemudian cuba berjalan walaupun kakinya masih sakit.
Tiba-tiba Yeonji pengsan.Keadaan di kawasan tu masih sunyi.Tiada sesiapa pun yang melalui kawasan tersebut.
○2 MINUTES○
Seorang namja sedang bersiar-siar ketika waktu rehat.'Rasa semacam lah...'-XXXXXX.
Namja itu ternampak Yeonji pengsan di kawasan tersebut.Dia segera membawa Yeonji ke bilik sakit untuk rawatan.
>YEONJI POV<
Mata aku samar-samar.Selepas beberapa saat mata aku terbuka luas menghadap siling putih.
Aku kat mana ni?Aku dah mati ke?Aku duduk dan melihat ke kiri dan ke kanan.
Kelihatan seorang namja sedang duduk di atas kerusi.Namja tu sedang tidur dengan nyenyak,seperti menunggu seseorang untuk sedar.
Selepas beberapa minit,seorang yang memakai kot putih seperti doktor menuju ke arah aku.
"Baguslah awak dah sedar.Tapi,awak perlu banyakkan rehat kerana keadaan kepala awak sekarang"-Dr.Yoon.
Aku menyentuh kepala aku.Ternyata kepala aku berbalut.Aku terlupa yang Irin menolak aku sehingga kepala aku berdarah sedikit.
"Doktor,siapa lelaki tu?"-Yeonji.Aku memang mahu tahu kerana rupa dia yang lesu serta hanya aku yang di dalam bilik sakit.
"Dia lah yang bawa kamu ke sini.Tapi lebih baik jangan kejutkan dia lagi...Dia kelihatan sangat letih"-Dr.Yoon.
Pesan doktor sebelum keluar daripada bilik sakit.Setelah beberapa seketika menunggu namja tersebut untuk bangun,aku akhirnya tertidur.
>END YEONJI POV<
Selepas 14 minit berlalu akhirnya namja tersebut tersedar daripada tidur.Dia mendapati yang Yeonji masih tidur.
Jadi dia mengambil keputusan untuk pulang terlebih dahulu.Tetapi,apabila dia melihat semula pada Yeonji yang dipenuhi kesan luka di badan,dia kembali duduk ke tempat asalnya.
Namja tersebut mendekatkan sedikit kerusi untuk melihat kesan luka yang terdapat di siku Yeonji.
'Dia ni mesti mangsa ke 6.Irin memang tak mahu berubah'-XXXXXX.Namja tersebut menunggu Yeonji sehingga lewat malam.
'Haih~Yeoja ni,nampaknya aku terpaksa tidur di sini juga malam ni...'-XXXXXX.Namja itu akhirnya tidur di sekolah..
--
T.B.C
YOU ARE READING
ALONE [MALAY FF]
FanfictionEomma,appa...Kenapa Yeonji dilahirkan sendirian?Kenapa tiada sesiapa yang nak kawan dengan Yeonji?Yeonji sunyi...Yeonji mahu eomma dan appa...Tapi kenapa eomma dan appa pun tinggalkan Yeonji sendirian?Kenapa Yeonji... »ALONE«