Τέχνη.

17 3 0
                                    

Κάποτε ήταν μια κοπέλα η Yukasi, ήταν δεκαοκτώ ετών και ζούσε στην παρτίδα της, στην Ιαπωνία. Είχε ψηλό λευκό κορμί και μεγάλα σχιστά μάτια.Αυτή η κοπέλα σπούδαζε σε μία σχολή καλών τεχνών ζωγραφική και της άρεσε απίστευτα να φτιάχνει σκίτσα .
Ένα απόγευμα λοιπόν είχε μείνει μονη της στο σπίτι γιατί η μητέρα της είχε πάει στην αγορά για τρόφιμα.
Καθόταν λοιπόν απλωμένη στο γραφείο της με θέα το μεγάλο δάσος που ξεπρόβαλε και μόνο ένα τζάμι την χωριζε από τον τρομερό αέρα που παρασέρνε τα πάντα . Κοίταξε τον ουρανό και είδε πως νυχτώνει, έβγαλε τα χαρτιά της και ένα κομμάτι κάρβουνο και πήγε προς στην κουζίνα. Άρπαξε ένα μικροσκοπικό ποτήρι φτιαγμένο από πορσελάνη με σχέδιά χρυσά με ανθρώπους και λουλούδια και το ξεχείλισε με σάκε.
Άπλωσε τα χαρτιά της στο γραφείο ήπιε μια γουλιά και άπλωσε τα κατάμαυρα της μαλλιά στην πλάτη της. Σούφρωσε τα χείλη και κοίταξέ το άδειο χαρτί...Ξαφνικά άκουσε έναν ήχο σαν σφύριγμά και θεώρησε οτι ήταν ο άνεμος,ακούμπησε το κάρβουνο στο χαρτί και χάραξε δυο γραμμές τη μια πάνω στην άλλη σαν ένα μεγάλο Χ. Ο ήχος ακούστηκε πιο κοντά της αυτή τη φορά και το χέρι της άρχισε να ζωγραφίζει από μονο χωρίς να το ελέγχει μέχρι να ολοκληρωθεί η εικόνα και να δει κάτι φρικιαστικό.
Είδε τον εαυτό της να κράτα ένα μαχαίρι και να έχει κόψει την κοιλιά της. Τοτε είδε μία σκιά να περιπλανιέται στο χώρο με απίστευτη ταχύτητά ως που σταμάτησε και έστρεψε τη μαύρη μορφή του προς το μέρος της. Κάπου εκεί κατάλαβε οτι ήταν το τελος κι η λύση να απαλλαγεί μία και καλή.
Το επόμενο πρωί την βρήκαν ξεκοιλιασμενη με ένα μαχαίρι στα χέρια της. Δίπλα της ένα χαρτί που το μονό που είχε πάνω ήταν ζωγραφισμένο ένα μεγάλο Χ.

                               Τέλος.

Απόκοσμο...Where stories live. Discover now