Χριστουγεννα 2004...
Mom: Noel! Noel! Ο Αγιος Βασιλης σου εφερε πολλα δωρακια κατω απο το δεντρο! Θες να ερθεις να τα δουμε?
N(oel): Ναιι
Mom: Κοιτα Noel! Το μολυβενιο στρατιωτακι που ηθελες!
Ν: Ουαουυ σε ευχαριστω πολυ Αγιε Βασιλη!
Mom: Χαχαχα θες να παρουμε τηλεφωνο τη γιαγια να ερθει εδω να φαμε ολοι μαζι?
Ν: Ναιιι!!Χριστουγεννα 2009...
Mom: Ελα βρε Noel μην στεναχωριεσαι!
Ν: Μα μαμα! Μου εκλεψαν το μολυβενιο στρατιωτακι που λατρευα απο οταν ημουν 2 ετων!
Μοm: Ενταξει δεν πειραζει θα σου παρω αλλο!
Ν: Την προηγουμενη εβδομαδα ησουν στο εμπορικο και δεν υπηρχαν πουθενα μολυβενια στρατιωτακια!
Mom: Noel! Υπαρχουν πιο σημαντικα προβληματα απο ενα μολυβενιο στρατιωτακι! Αλλα παιδακια δεν εχουν καν δωρο!
Ν: Καλα...Χριστουγεννα 2018...
Ν: Μαμα? (φωναξα απο το δωματιο μου που βρισκεται στον πανω οροφο)
Μom: Ναι?
Ν: Ποτε ειπες οτι φευγετε?
Mom: Μεθαυριο!
Ν: Να παω να μεινω στην Rachel?
Mom: Οχι Noel! Ποιος θα προσεχει την Aneliz?
N: Αυτος ο babysitter!
Mom: Noel!!
N: Ελα ρε μαμαα
Μοm: Ειπα κατι!
Ν: Καλα! (ειπα και κοιταξα την εικονα πανω απο το τζακι που εκαιγε στο δωματιο μου..σκεφτηκα ποσο μου ελειπε το μολυβενιο μου στρατιωτακι...πιστευα πως ειχα δεθει με αυτο)Οπως θα καταλαβατε με λενε Noel! Ειμαι 16 ετων και εχω μια μικροτερη 3χρονη αδερφουλα την Aneliz. Φετος τα Χριστουγεννα η Νορβηγια ειναι πολυ ομορφη, κανει κρυο αλλα δεν φυσαει και χιονιζει καθε μερα! Τα παντα ειναι στολισμενα και η ατμοσφαιρα ειναι πανεμορφη εδω στο Trofors. Οι γονεις μου θα φυγουν και θα πανε στην Γερμανια για 2 εβδομαδες! Οσο δηλαδη θα κρατησουν οι διακοπες μας! Θα μας προσεχει ενα αγορι που ειναι 17 και μενει εδω στο Trofors. Δεν νομιζω οτι αυτο το αγορακι μπορει να προσεξει ενα τριχρονο και μια 16χρονη😂αλλα τελος παντων!
Noel:
Aneliz:
Χαχα με την Aneliz μοιαζουμε παρα πολυ! Ετσι ημουν κι εγω μικρη! Επισης εχουμε μια πολυ καλη σχεση καθως η Αneliz ειναι πανεξυπνη και τα καταλαβενει ολα! Εχω και μια κολλητη! Την Rachel! Την λατρευω ειναι πολυ καλη και με καταλαβενει παντα! Βρισκεται σε ολες μου τις πανεμορφες αναμνησεις! Μαζι της ξεχναω τι σημαινει η λεξη ρεζιλι.
Rachel:
Μου ειχε προτεινει (η Rachel) να μεινω εγω αυτες τις μερες σπιτι της και το αγορι που θα ερθει να μας προσεχει να εμενε μαζι με την Aneliz σπιτι μας αλλα φυσικα η μαμα δεν μ αφησε! Ειναι λιγο αυστηρη αλλα την αγαπω. Κι απο την αλλη ουτε εγω θα αφηνα τη μικρη μου κορουλα μονη με ενα 17χρονο που μολις γνωρισα!
Η ωρα ειναι 23:00 κι αποφασισα να πεσω για υπνο. Η Aneliz κοιμοτανε ειδη και μπορουσα να ακουσω την ηρεμη ανασα της.
Το δωματιο μου:
Η Aneliz κοιμαται επανω (με καγκελο στο πλαι ομως για να μην πεσει😂) κι εγω κατω στο διπλο κρρβατι μονη μου.Το δωματιο μας εχει κι ενα καταπληκτικο μπανιο
Σε αυτο το σπιτι μενουμε απο τον Νοεμβριο μεχρι και τον Μαρτιο και τους υπολοιπους μηνες μενουμε στο αλλο μας σπιτι διοτι αυτο ειναι πολυ ζεστο!Ξαπλωσα στο κρεβατι μου εκατσα για 10 λεπτα στο instagram και μετα αποκοιμηθηκα.
Και καπως ετσι ξεκιναει η Χριστουγεννιατικη μας ιστορια! Ελπιζω να σας αρεσει! Συγγνωμη που δεν το ανεβασα πιο πριν απλα αυτες τις μερες ειμαι χαλια! Και πραγματικα το εννοω! Ευχαριστω για την κατανοηση τα λεμεεε
YOU ARE READING
My Santa Claus
FanfictionΤι θα γινοταν αν οι γονεις σου αφηναν εσενα και την 3χρονη αδερφουλα σου μονες στο σπιτι με εναν babysitter?