Part 10

361 19 9
                                    

Ν: Ποιος ειναι?
? : Απο εναν ερανο για τα παιδακια που ειναι αυτες τις μερες χωρις οικογενεια (αχ και που να ξερε οτι ημουν κι εγω ενα απο αυτα γι αυτο σκεφτηκα να υπογραψω)
Ν: Ανοιξα την πορτα κι ενας ψηλος κυριος με μαυρο μπουφαν μπηκε μεσα
? : Γεια σου μικρη μου
Ν: Δεν...δεν σας ειπα να μπειτε μεσα
? : Μια χαρη να μου κανεις κι εμεις οι δυο θα τα παμε τελεια! Δεν θα μιλας οτι κι αν σου κανω!

Τι εννοει με αυτο? Οτι κι αν μου κανει? Αρχισα να τσιριζω αλλα αυτος μου βαλε ενα μαντηλι στο στομα.

? : Σκασε! Και τι ωραιο φορεμα..αλλα..νομιζω θα μ αρεσει πιο πολυ αν το δω στο πατωμα.
Ν: Οχι (καταφερα να πω μεσα απο το μαντηλι)
? : Ναι!

Ειπε και μου ξεκουμπωσε το φορεμα. Το εβγαλε απο πανω μου και εγω ειχα μεινει μονο με τα εσωρουχα. Εβγαλε ενα μαχαιρι κι εγω φοβηθηκα τοσο πολυ που αρχισα να ουρλιαζω μεχρι που ενιωσα κατι παγωμενο να σχιζει το δερμα μου. Κοιταξα την κοιλια μου και ειδα πως ειχε σχηματιστει πανω της μια βαθια χαρακια. Εκλαιγα απο τον πονο και απο τον φοβο και μετα αρχισα να φωναζω βοηθεια. Ματαιο! Το μονο που καταφερα ηταν αλλες 4 χαρακιες. Πονουσα τοσο πολυ που αρχισα να χανω τις αισθησεις μου.

? : Οχι γλυκια μου δεν καταλαβες! Δεν θα λυποθημησεις!Θα μεινεις ξυπνια! Να υποφερεις!

Εβγαλε ενα οπλο και το εβαλε κοντα στο κεφαλι μου.

? : Η θα κατσεις να κανω τη δουλεια μου με το υπεροχο σωματακι σου η θα σε σκοτωσω διαλεξε!
Ν: Εχω αγορι!
? : Ε και?

Ξαφνικα ανοιξε η πορτα και μπηκε μεσα ο Martinus με ενα τεραστιο αρκουδο, σοκολατες, πιτσες, ταινια, μπαλονια, Χριστουγεννιατικες στεκες, Χριστουγεννιατικες καλτσες υπνου και με ενα τεραστιο χαμογελο που του κοπηκε μολις με ειδε με αιματα στην κοιλια με εναν κυριο ξενο πανω μου κι εγω μονο με τα εσωρουχα κι ο κυριος να κραταει το πιστολι διπλα στο κεφαλι μου.

Τ: ΑΣΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΗΣΥΧΗ ΡΕ!
? : Πιτσιρικά... ΦΥΓΕ ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΑΩ ΟΠΛΟ
Τ: ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ! ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?

Martinus pov

Τ: ...ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?

Ειπα και ετρεξα πηρα την Noel και ετρεξα οσο πιο γρηγορα μπορουσα σπιτι μου. Ακουγα απο πισω πυροβολισμους αλλα δεν με νοιαζε. Εφτασα σπιτι και πηγα την Noel γρηγορα στο δωματιο μου. Της εδωσα να βαλει ενα φουτερ μου και την σκεπασα.
Εφερα απο κατω το κουτι με τα ιατρικα (😂) και πηγα παλι πανω.

My Santa ClausDonde viven las historias. Descúbrelo ahora