Ανοιξα την πορτα και πριν καν προλαβουμε να δουμε ο ενας τον αλλον επεσα στην αγκαλια του.
Τ: Μωρο μου! Μου λειψες τοσο πολυ!
Ν: Κι εμενα!! Και μιας και ειναι παραμονη Πρωτοχρονιας σου εχω ενα δωρο!Ειπα και ξεκουμπωσα τη ζακετα μου για να φανει η κοιλια μου. O Martinus μολις ειδε οτι ειμαι εγκυος καλυψε το στομα του με το χερι του μετα μου χαμογελασε και ενα δακρυ κυλησε στο μαγουλο του.
Με αγκαλιασε και μου ειπεΤ: Εισαι εγκυος?
Ν: Ναι!!
Τ: Θα γινω μπαμπας δηλαδη?
Ν: Ναι μωρο μου θα γινουμε γονεις!
Τ: Ομγγ θα γινω μπαμπας! Ειμαι ο πιο ευτυχησμενος ανθρωπος του κοσμου!
Ν: Αληθεια?
Τ: Ναιι! Συγχαρητηρια μωρο μου!Σ αγαπω παρα παρα πολυ! Ηταν το καλυτερο δωρο που θα μπορουσες να μου εχεις κανει. Α και μιας και μου δωσες εσυ το δωρο μου λεω να σου δωσω κι εγω το δικο σου
Ν: Μου πηρες δωρο?
Τ:Εννοειτε!Ο Martinus μου ειπε να σταθω εξω, μπροστα απο το σπιτι . Πηγε μεσα κι απο οτι καταλαβα χαιρετησε τον Marcus και την Irish. Εγω περιμενα εκει που μου ειχε πει να κατσω
Martinus pov
Μολις μου ειδα οτι η Irish ειναι εγκυος κατι μεσα μου αρχισε να πεταει τοσο δυνατα! Σαν το συναισθημα που νιωθεις πεταλουδες μονο που εγω ενιωθα ολο τον ζωολογηκο κηπο μεσα μου να κανει παρτυ. Θα γινω μπαμπας! Και το καλυτερο ειναι πως το παιδι μου θα εχει για μαμα την ομορφοτερη και καλητερη μαμα του κοσμου! Της ειπα να με περιμενει για λιγο εξω. Πηγα πανω χαιρετησα τον Marcus και την Irish και τους ειπα για το δωρο που ετοιμαζα στην Noel. Τα παιδια συμφωνησαν και εδωσα στον Marcus να πεταξει κατι βεγκαλικα. Ειπα επισης στην Irish να μας βγαζει βιντεο. Κατεβηκα πρωτος εγω κι αυτοι ητανε λιγο πιο πισω μου. Πηγαμε κοντα στην Noel κι εγω γονατισα μπροστα της.
Τ: Noel...εισαι το πιο ομορφο κοριτσι που εχω δει ποτε! Εισαι η πιο ευγενικη η πιο γλυκουλα η πιο καλοκαρδη και η πιο αστεια γυναικα που εχω γνωρισει! Αυτη τη στιγμη μεσα στην κοιλιτσα σου εχεις το παιδακι μας. Θα γινω μπαμπας! Κι εσυ μαμα! Καταλαβενεις τι ευτυχια μας χαρισες? Σε ευχαριστω για ολα οσα εχεις κανει για μενα! Κανεις την ζωη μου ομορφοτερη και νιωθω σαν να εισαι το γουρι μου! Το αλλο μου μισο! Το κομματι που μου ελειπε! Και θα ηθελα αυτο να το νιωθω για παντα..γι αυτο σου ζηταω...Noel? Θες να γινεις η γυναικα μου?
Ειπα και τοτε ο ουρανος φωτιστηκε απο βεγκαλικα που εγραφαν πανω "Marry me?"
Noel's pov
YOU ARE READING
My Santa Claus
FanfictionΤι θα γινοταν αν οι γονεις σου αφηναν εσενα και την 3χρονη αδερφουλα σου μονες στο σπιτι με εναν babysitter?