Teen wolf

1.6K 52 0
                                    


Lydia úgy döntött, hogy bulit rendez. Így meghívta a falkát, elsőként Stiles és Scott érkezik meg, és azonnal nekilátnak a bulizásnak. Egy kis idővel később, pedig mindenki megérkezik. Mason neki is áll az élő közvetítésnek, Theo, Liam, és Malia már full részegen táncolnak. Isaac és Correy felmegy a rögtönzött színpadra majd előadnak együtt egy mulatós számot: " Ma este két pej lóval megyünk haza, de beugrott a sofőr eketaliga, a jó kedvünkkel szálljon a dal, a többi nem is számít hahaha" Mindenki tapsol és örül, ezután Derek elfoglalja a DJ pultot és csak úgy jönnek a legjobb zenék. Hayden teljesen megőrül és a csapolt sört kezdi el mások fejére öntözni. Parrish az egyetlen józanul maradt személy, akinek elege lesz és ráborítja a sütis tálat Hayden fejére, így kajacsatába kezdenek. Stilesnak és Scottnak megint sikerült bajt csinálnia és tönkre tenni az áramellátást. Elment az áram, de ezt senki nem fogja fel, csak Brett, ezért megkeresi az áramellátásos dobozt és megcsinálja, az áram visszajön, így Brett a buli hőse.

Liam, Malia és Mason beszáll Hayden és Parrish kajacsatájába, a buli mostmár tényleg úgy néz ki, mint egy csatatér. 

A buli nagyon fergetegesre sikerült mindenki részeg lett, de persze mindenki jól mulatott. Másnap pedig Allison segített összetakarítani Lydiának.

Fandom ViccekWhere stories live. Discover now