2. Bölüm - Semanur ve Başak'ın Yakınlaşması
''Kızıııııım.''
''Ne?''
''Çık o odadan benim sinilerimi attırma kaç saattir?! Özgür geleli yarım saaat olacak ruhun duymuyor.'' Hemen oturma odasına fırladım.
''Özgür neden benim odama gelmedin?''
''Neyse biz senin odana geçelim bugün önemli şeyler oldu.''
''Ne oldu?!''
''Başın belada.'' Annem Özgür'e enlişeyle baktı.
''Önemli değil yenge sen korkma yanlız bize müsade.'' Hemen beni odama çekiştirdi.
''Neden benim başım belada hiçbirşey yapmazken?!''
''Buğra'ya onu sevdiğini söyledim.''
''Ne yaptın dedim?! Özgüüüüüür sen kendin mi intahar edeceksin yoksa ellerim arasında ölmeyi tercih ediyorsun?! Neyse ne dedi ne dedi?''
''Çok üzgünüm ama sevgilisi varmış.'' Kalbime kocaman bir orak geçirildi.Azrail almaya geldiysen bu kadar acı çektirmek yerine tek kurşunla veya derin bir uykuyla bitirseydin senin için dua ederdim.
Kitabın Devamı:
Semanur o gün tanıştığı ve nefret ettiği en yakın arkadaşı sayesinden korkmayın disiplin cezası veya sıfır almadı.Kendisi bütün okulda nam salmış bir öğrenci olduğu için öğretmen sıfır vermeye kıyamadı.Semanur sayesinde o gün Başak da paçayı kurtardı ama bu ikiliye ceza olarak yarın bütün gün yazı yazma cezası verildi.Başak'ın içindeki sinsi planları anlayan öğretmen onlara açık bir şekilde ''Yarın gelmezseniz diğer gün,diğer gün ondan sonraki gün yıl sonuna kadar her gün okuldayım.'' dedi.
******** ''Ne güzel yazıyorsun.''
Semanur sinirle ''Sağolma.''
Başak gülerek ''Teşekkürler benimde yazıma güzel dediğin için.''
''Demedim!!''
''Yani içinden kesin öyle geçmiştir.'' Mutlu mutlu içine derin bir nefes çekerek ''Ne güzel bir gün değil mi? İkimiz birşeyler yapıyoruz.''
''Yaaa ne demezsin defterler dolusu ''Hatalıydım sınav esnasında yardımlaşılmaz.'' yazmak için süper bir gün.''
''Kusura bakma ya aslında ben hatalıydım.''
''Cidden mi ben de ben hatalıyım sanıyordum!''
''Aman sen de ne mızmızsın birlikte vakit geçirelim diyeyaptım ben.'' Semanur cidden mi der gibi bakıyordu.
Başak neredeyse hiç nefes almadan ''Tamam ya kabul Geometriden hiç anlamıyorum.Çok anlamsız gereksiz tamamen efor israfı bir ders bence bize markete alışveriş merkezine yetecek kadar matematik yeterdi yani gerisi tamamen beyin israfı yani neye yarayacak bir söylesene hatta bu konuları geçtim dik açının doksan olmasından bize ne yani bilsek ne olur bilmesek ne olur.Sanki gerçek hayatta iş görüşmesinde bana onu soracaklar bakkalda onu bilmeme göre ekmek verecek,bunu bilirsem sevgilim olacak! Bu dersi seven insanları da anlamıyorum küçükken nasıl bir beyin tranvası geçirmişler aceba başlarında hangi ağacın elması düşmüş?!''
''Kafama elma düşmedi ama ben geometriyi severim.''
''Opss pardon.''
''Önemli değil diyemeyeceğim çünkü kalbinin atışı bile bir sayısal dengeye göre çarpıyor.''
''Ama o sayısal dengeyi bilmezsem kalbim durmaz dimi?''Semanur düşündü aslında mantıklı aman ben ne diyorum sonuna kadar ona karşı çıkmalıyım beni bu hallere koyduktan sonra... Sevimli bir ifadeyle güldü ''Aman neyse en yakın arkadaşım olur musun?''
''Nasıl yani?''
Kahkaha attı. ''Ne nasıl yani? Sana olan aşkımı itiraf etmedim altı üstü en yakın arkadaşım olur musun dedim.''
''Sen en yakınlarına hep böyle teklif yapıp önceden onları zor duruma mı sokarsın?''
''Aslında ilksin.''
''Aman ne güzel benim dışımdakilere iyi davrandığını duymak beni çok mutlu etti.''
''Demek istediğim o anlamda ilk değilsin.İlk arkadaşım sensin.''
''Nasıl yani bu zamana kadar hiç arkadaşın olmadı mı?'' Bu imkansızdı ama ciddi gibi sanki üzgün bir bakışla baktı ve birden gülerek ''Çok safsın.Tabiki ilk değilsin biz başka şehirden taşındık yani bu şehirde ilksin.''
''Aman ne güzel arkadaş olma işi kalsın kimsenin ilki olmadım olmasam da olur.''
Semanur'u yanağından öptü.Aslında iyi bir kız ama çok patavatsız diye düşündü. ''Ayy kıyamam sen ilk olmadın diye üzüldün mü? Benim ilkim olman imkansız ama sana bir erkek bulacağım onun ilki olursun üzülme.'' İşte Başakla arkadaşlıkları böyle başlayan Semanur ona çok alıştı.Hatta bir ara başka şehire gitmek istediyse de ona izin vermedi.O zamandan kısa bir süre sonra aynı evde yaşamaya başladılar.Başak ne kadar anlatsa da unuttuğu veya uyuduğu için Semanur'un kopyalarıyla matematiksel dersleri geçmeyi başardı aynı üniversiteye gittiler ve bitirdiler.Bu ikili hiç ayırlmak istemedi ta ki istemeden hayatlarına giren erkekler onları zorlayana kadar...
''Bu iki bölüm karakter analizi yapmanız içindi.Konu üçüncü bölümde başlamakta.Okuduğunuz için teşekkürler''