Yüzünde birşeyler gizliyorum bakışıyla Semanur'a gülerek ''Bence Göktuğ ile tekrar karşılaşacaksınız.''
Semanur merakla ''Ciddi misin ben onunla aynı ortamda bulunmayı geçtim uzaktan görsem ortamı terk ederim.Yoksa senin uzaktan tanıdığın mı?''
Güldü ''Hayır.''
''Emin misin uzaktan felan tanıdığın olmadığına?!''
Daha da güldü ''Cidden uzaktan tanıdığım değil.''
''İyi o zaman sen ne anlatacaktın anlat.''
Başak yüzünü buruşturdu ve ''Benim ayrı yumurta ikizim var ya sana bahsetmiştim.''
''Evet şu hiç görmemin nasip olmadığı!''
''Neyse onunve ağbimin samimin olduğu bir arkadaşı var Can onunla karşılaştım.''
''Eee bunda sorun göremedim ben? Niye sevmiyorsun sen bu çocuğu tipsiz mi ne yani?''
''Hayır aslında bir oluru var ama şuana kadar topu topu üç defa karşılaşmamıza ramen çok kötü bir geçmişimiz var kendisiyle.''
''Daha önce bana hiç bahsetmedin bunda anlat bakayım geçmişinizi?''
''Ne bahsedecektim o öküzden şimdi karşılaştık diye aklıma geldi yoksa işim olmaz yani.''
''Yaa tabi öyledir! Neyse anlat ben senin gibi kesmem.''
''Anlatıyorum.Şimdi bu eskiden beri benim ikizimle ve ağbimle çok iyi anlaşır sürekli bizim eve gelirdi kendisi.Bir gün bu bizim eve gelmiş yaz ayındaydık.Bende ortasona gidiyordum işte o zamanlarda,arkadaşlarla yüzmeye gidecektik.Hazırlanırken çok susandım mutfaktan soğuk su içmeye gittim ve döndüğümde onu odamda buldum.Yatağımın üstündeki bikinime bakıyordu.Sinirle ona ''Ne yapıyorsun sen?'' diye çıkıştım.Bana ''Birşey almaya gelmiştim ama bu arada bunlar sana yakışmaz.'' dedi şok geçiriyordum çok sinirlendim ''Seni ilgilendirmez.'' dedim.Sonra bacaklarımdan başlayarak bütün vucudumu gözleriyle taciz etti ve sonra bana ne dedi biliyor musun?'' Başak anlatırken bile sinirden coşmuş bir vaziyette. ''Bana aynen ''Aslında sana ne giysen yakışmaz en iyisi sen denize gitme bu fizikle olmaz.'' dedi.Ben bunun altında kalacak insan değilim tabiki ellerimle kafasına vurmaya başladım.Sonra o da beni engellemeye çalışırken onun kolundaki saat saçlarıma takıldı.Sonra kendisi bana sinirle ''Bekle bu saat çok pahalı ve değerli asabi kız.'' diyince bilmiyorum neden bende bekledim o bana daha da yaklaşıp saatini kurtarmaya çalıştı ''Ama benim saçlarım da benim için çok değerli.'' Neredeyse öpecek kadar yaklaştı ve ben saçlarımı o saatini kurtardı sonra bana ''Yakında bakınca şirinsin aslında.'' dedi ve hiç anlayamadığım tatlı bir gülücükle bana baktı ne olduğuna anlam veremedim hiç konuşmadım ve hareket etmedim hala aynı yakınlaktaydık ''Başak yanlış anlama sakin ikizin ve ağbin benim en yakın arkadaşlarım hayatta onlara hata yapmam.''
''Ne diyorsun be ne hata-'' diye verdiğim tepkiyi bozdu hemen sonra dudağıma çok yakın olan sağ yanağımın köşesini öptü.'' Başak bunu söylerken hem sinirli hem gülüyordu.Semanur ''Sevgili mi oldunuz sonra?''
''Hayır bunu yaptıktan sonra panikle savunmaya geçti ''Susmanı istedim o yüzden yaptım.'' dedi bir hafta görüşmedik sonra öğrendim ki sevgilisi varmış.''
''Off vay arkadaş bütün şerefsizler bize mi denk gelir şu dünyada?!''
''Malesef kanka.''
''Peki sonra birbirinizle karşılaşınca ne yaptınız o olaydan sonra ve barda karşılaşınca?''
''O olaydan sonra ikizimin yanında bana hep samimi bir şekilde güldü halimi hatırımı sordu.Onun dışında konuşmadık sonra ben İstanbul'da okumak istedim lise sondayken sadece ailemin bilmesiyle buraya Can'a felan haber vermeden geldim işte sonra seninle yaşadık felan onları biliyorsun bizim şirket artık buradan iş yapacakmış ağbimler felan da buraya geldi tabi Can durur mu o da gelmiş birde ünlü oyuncu olacak kendisi!
''Bu Can ''Aşk Bana Göre Değil'' dizisinde başrol çocuk Ali değil değil mi onun da gerçek ismi Can yoksa benzerlik mi?''
''Evet o oluyor kendisi.''
''Neden o diziyi izlerken ben başrollerin aşkını desteklediğim halde sen nefret ediyordun anlaşıldı şimdi.'' Semanur bayağa güldü. ''Yakışılı çocuk anlattına göre bayağa egoist tam kendini oynuyor yani.''
''Semaaa! Aman neyse barda görünce hemen yolumu çevirdim ama o beni tanıdı.Sonra bana ''Hey naber asabi kız?'' dedi.
Ben tanımıyor gibi yapıp ''Pardon biriyle karıştırdınız heralde?'' dediyince o gülerek
''Evet ilk aşkımla karıştırdım.'' İşte bir şekilde oradan kaçmayı başardım.Barın kapısında Göktuğ ile karşılaştım buralarda takılıyorum diye çok kızdı.''
Semanur sinirle ''Ne Göktuğ mu? Hani uzaktan felan akraban değildi?!''
Başak güldü ''Evet uzaktan felan akrabam değil.Kendisi benim ikizim olur.''