Kitaptan: Başak eve ruh gibi giren Semanur'a döndü ve ''İyi misin sanki terk edildin.''
''Evet terk edildim ama üç kere.'' Başak ne dediğini anlamadığı Semanur için çok üzüldü ve bir günde nasıl üç defa terk edilebilir diye düşünürken ona bir bardak soğuk su getirdi Semanur anlatmaya başladı.
''Biliyorsun ben neredeyse bir aydır Selimle çıkıyorum.Bugün birinci ayımız dolmuştu beni aradı ve lüks bir restoranta çağırdı heralde evlilik teklifi edecek sandım ama bana ''Bitti.İlişkimizden sıkıldım.'' dedi bir hata yaptım heralde diye düşündüm ve ona ''Sorun ne birşey mi oldu?'' diyiverdim bana verdiği cevap ''Hayır sadece güzel yüzün ve fiziğini sevmiştim ama ne zaman seninle temasa geçsem kedi yavrusu gibi kaçıyorsun.Birde kedi yavrusu gibi sevimli değil bunun üstüne vıcık vıcksın dedi''
Başak ''Şerefsiz köpek,dizilerdeki gibi orada bulduğun şarabı suratına yapıştırsaydın.Yaptın mı yoksa?''
''Bir sus da dinle! Onu gerçekten çok sevmeme rağmen onun beni görmemesi beni mahfetti.''
''Bence senin sevgini değil yumruğunu haketti o şerefsiz.Neyse tamam bir kez terk edildin diğerleri ne yani?!''
"Bir dinlesen!''
Güldü. ''Tamam sustum kesmeyeceğim.Yardır.''
''Sonra ona hayatında başka biri var mı diye sordum aldatıldım mı diye merak etmiştim.Hayır dedi sonra onun seviyesine inmeden oradan uzaklaştım.Nereye gideceğimi bilemiyordum o benim ilk sevgilimdi ben onunla hayaller kurarken o beni kötü laflarla terk etti o kadar üzgündüm ki bulduğum ilk bara girdim.Bir süre sonra beni terk eden şerefsiz Selim'i başka bir kızla öpüşürken gördüm bu da ikinci terk edilişim oldu.Biraz ağladım.Bir içki aldım tek dikişte dikledim hayatımda hiç yapmadığım birşey senden bulaştı heralde! Sonra dans etmeye başladım.''
''Bensiz parti ha!''
''Başak tam olayın olacağı yerde kestin bir sus yoksa anlatmıyorum.Evet ya ben niye sana anlatıyorum çok utanç verici zaten boşver git yat sen!''
''Utanç vericiyse tabiki anlatmalısın ki seni arada bir tehdit edebileyim.'' gülümsedi.''Bende bugün birşeyler yaşadım anlat bende anlatayım anlaşmalı olur mu?''
''Tamam devam ediyorum sakin kesme bırakırım.Neyse dans etmeye başladım.Tam sağımda bir adamla kadın kavga ediyorlardı sanki.Erkek kadına ''Bitti.İlişkimizden sıkıldım'' dedi.Kadın ''Sorun ne birşey mi oldu?'' diye cevap verdi bu konuşmalar bizim ayrılık konuşmalarımıza çok benziyordu.Şerefsiz bir adam daha bana olduğu gibi kıza kötü şeyler söylenecekti.Kız az sonra benim gibi olacaktı belki bana katılır diye düşündüm ve konuşmadan hemen sonra ona arkadaşlık etmeyi düşündüğüm için erkek ''Güzel yüzün ve fiziğini beğenmiştim sıkıldım artık.'' dediği an konuşmalarının neredeyse bittiğini düşünerek daha da yaklaşırken arkadan birinin itmesi sonucu kızı terketmek üzere olan o şerefsizin sırtına yüzüm yapıştı.''
Başak ''Aman Tanrım Didim! Devam sanki dizi gibi pardon ya kesmiyecektim olsun bu kesintileri reklam arası gibi düşün.''
''Kafamı sırtından kaldırdım ve ne yapacağımı bilemeden hemen gitmeye çalışırken bir el saçlarıma dolandı çekmeye başladı beni bu şıllıkla mı aldattın Göktuğ birşeye de benzemiyor! Dedi ismi Göktuğ olan bu şerefsiz yüzünden saçlarım artık kökünden kopmak üzeredi kurtulmaya çalıştım oradakiler hiçbirşey yapmıyordu.Göktuğ kızla beni ayırdı beni koltuğunun altına aldı.Ne yapıyor bu züppe diye düşündüm.Sonra terk ettiği kıza doğru ''Tanıştırayım.'' ismimi bilmediği için uydurdu sanki ''Hayatımın aşkı bu da eski sevgilim Beste.'' Beste inanmak istemezmiş gibi zaten inanmamalı da ''Yalan dimi? Sen benden başkasını sevemezsin bu kızı parayla mı tuttun? İnandırıcı olsun diye.'' Sonra ne olduğunu anlayamadığım bir şey oldu-'' Bunu en yakın arkadaşı olsa da Başak'a anlatamam diye düşündü Semanur bir süre sustu. Başak ''Ne oldu? Ne oldu?'' Ses yok.
Başak ''Seni öptü mü yoksa?''
Semanur ''Orada mıydın yoksa?''
''Evet bugün o bardaydım yaşananları gördüm uzaktan izlediğim için yüzlerinizi göremedim.Ama bunu tahmin etmek zor da değil genelde romantik komedilerde böyle öpücükler olur.Şerefsiz dediğin bu adamla ilerde evleneceksin.''
''Daha çok beklersin kız gittikten sonra bana ne dedi biliyor musun? Yaptıkların için teşekkürler.Anlamayıp yüzüne baktım bana karşı dedi ki ''Sevgili olmamızı beklemiyorsun değil mi? Seninle asla sevgili olamam tarzım değilsin ama istersen arkadaş olabiliriz sonuçta bana yardım ettin dedi.Yani üçüncü defa terk edildim.''
''Offf tam şerefsiz.Ne yaptın peki?''
''Bütün sinirimi ondan aldım tabiki bir tokat yapıştıdım sonra senin mutlu olacağını düşünerek yanımdaki kişinin içkisini elinden alıp kafasından aşağı boşalttım.''
''Oh eline sağlık.''
''Çıkarken arkamdan bağırdı seni bulup hayatını mahfedeceğim diye.Ona cevap olarak merakla bekliyorum karşılaşırsak ölürsün dedim.''