✮ Okuyucu kaybettiğimden dolayı, yazmak pek içimden gelmiyor da neyse ✮
Bridgit ve Lisa. Öpüşüyorlardı.
Kendimi kaybetmiş durumdaydım, ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Hayır, biseksüellere veya lezbiyenlere falan karşı değilim sonuçta doğuştan gelen bir şey. Fakat Bridgit benim en yakın arkadaşımdı -ya da ben öyle biliyordum- bana söylemesi gerekirdi.
Bridgit beni farketmiş olacak ki Lisa'yı itip koşmaya başladı, sonunda ayaklarım bir işe yarayıp koşmaya başladılar. Bridgit'in arkasından bağırdım.
"Neden bana söylemedin?" Bu kilolarla koştuğum için nefesim konuşmaya yetmiyordu.
"Söylemek istedim, ama vereceğin tepkiden çok korktum." diyip durdu. Arkasını döndü.
"Bridgit ben kızmazdım. Bu çok normal bir şey." diyip yanına gittim. Yere bağdaş kurarak oturduk.
"Bilmiyordum, risk almak istemedim. Çok özür dilerim."
"Şimdi her şeyi bana en baştan anlatır mısın?"
"Ben daha bunu... Yani biseksüel olduğumu bu sene farkettim. Erkekler her zamanki gibi ilgimi çekiyordu fakat Lisa'yı görünce kalbim bir garip atıyordu. O bana erkek arkadaşını anlatırken kalbim acıyordu. Başta bunu adlandıramadım fakat sonunda kabullendim. Ve demin gördüğün şey, kendimi tutamadım ve onu öptüm. İşin garip yanı bana karşılık verdi. Onun da aynı şekilde biseksüel olduğunu söyledi. Mutlu oldum çünkü benimki yasak bir sevgi değildi. Sana söylemek istedim hep ama olmadı. Özür dilerim ama artık biliyorsun Amelia. Arkadaşın biseksüel." diyip bana sarıldı.
"Peki neden son birkaç gündür bana soğuk davrandın?"
"Cecelia nerden duyduysa biseksüel olduğumu biliyordu. Sana söylemekle tehdit etti. Eğer söylerse benle arkadaşlığını keseceğini düşündüm. O yüzden baştan ben kesmek istedim, daha az üzülürüm diye. Ama o birkaç gün cehennem gibi geçti inan bana. Yeniden özür dilerim."
"Geç öğrenmek hiç öğrenmemekten iyidir. Bana söz ver, bundan sonra gizlimiz saklımız olmayacak. Tamam mı?" diyip gülümsedim.
"Tamam." diyip kırmızı el çantasındaki peçeteyi çıkartarak burnunu sildi. "Son ve en önemli şey, Cecelia seni rezil etmeyi planlıyor. O cadının aklında ne var bilmiyorum ama durdurmamız lazım."
Duyduklarıma hiç şaşırmadım. Demek Cecelia bana son birkaç gündür bu yüzden garip bir şekilde iyi davranıyordu.