2

5 0 0
                                    

( pov Layla )

Kaars met rozen. Wat zou hij daar mee gaan doen? Jessica trekt mij mee naar de auto. En we rijden naar haar huis. Jessica's vader had ons waarschijnlijk al aanzien komen en loopt naar buiten. ' hoi,' zegt Jessica's vader. We lopen naar binnen en gaan zitten. Hij begint te vertellen:' ik wil dat jullie goed op elkaar gaan letten. Ik vertrouw die Justin niet. Iets zegt me dat hij slecht is. En ik wil natuurlijk dat jullie een fijne vakantie hebben. Wees alsjeblieft voorzichtig. En blijf dicht bij Mike en David. Ik wens jullie een hele leuke vakantie toe, maar ik voel dat Justin iets vervelends gaat doen. Ik kan het fout hebben. Ik weet zeker dat Mike en David jullie zullen beschermen. Maar wees erg voorzichtig en ben niet met hem alleen. Daag hem al zeker niet uit. Ik ben zo bezorgt maar ik wil jullie vakantie niet verpesten. Ik hoop niet dat jullie nu bang voor hem zijn. Zeg het tegen niemand. Alleen mogen jullie het tegen Mike en David zeggen als jullie willen.

Ik zit op mijn bed het is al laat maar ik denk nog steeds aan het gesprek van vanmiddag. Iets zegt me dat hij gelijk kan hebben. Mijn gedachten worden verstoort doormijn broer die binnen komt. ' hey zusje. Is er iets? Wat ben je aan het doen? Vraagt mijn broer Julian. ' oh niks' zeg ik zacht. Ik nestel me tegen hem aan. Ja mijn broer en ik zijn close en hij is zo lief voor me. We weten alles van elkaar. 'Hey zusje ik versta je niet hoor!' Zegt hij plagend.' Grappig hoor,' zeg ik. En geef hem een duw. Hij valt van het bed. ' ooh nu ga je er aan' zeg hij gemeen. Hij springt boven op me. En kietelt me. ' stop stoooop! Schreeuw ik lachend. ' wat zeg je dan' hij grijnst gemeen. ' genade genade Julian stooop genade! 'schreeuw ik. Hij stopt en gaat naast me liggen. ' ik douchen en daarna slapen' zeg ik op een nu kun je wel gaan toon. Hij loopt mijn kamer uit en zegt :' leuke foto. Haha. Zo verdwaal je niet.' ' haha' zeg ik sarcastisch. Ik voel het water over me heen gaan, heerlijk. Ik stap onder de douch vandaan en kruip mijn bed in.maar slapen lukt niet. 3 uur val ik pas in slaap.

KOUD. Mijn bed is drijf nat. Ik kijk op en ja hoor Julian staat grijnzend in mijn kamer. Ik spring uit mijn bed en ren naar hem toe. Haha zijn gezicht, hij verbaast door mijn snelle reactie. Ik geef hem een knuffel. Zo nu is hij ook nat. Ik krijg een lach op mijn gezicht. Over morgen gaan we op vakantie, en vandaag gaan we een paar regels maken. Wacht eens HOE LAAT IS HET!!! ' Julian hoe laat is het?' Vraag ik lief. '6 uur hoezo?' Zegt hij. ' WAT 6 uur. Nou dan heb ik genoeg Tijd!' Ik kijk hem vuil aan. Wat denkt hij wel niet. Ik kleed me om en loop naar beneden. De heerlijke geur van pannenkoeken komt me tegemoet. ' hey zusje, ik bak pannenkoeken om het goed te maken' zegt hij. 'slijmbal!' Zegt ik. 'Dus je hoeft niet? Mooi meer voor mij.' Zegt hij heel snel. 'Dat zei ik niet. Ik wil wel.' Ik kijk hem smekend aan. Hij geeft mijn een bord met 3 pannenkoeken en neem zelf ook 3 pannenkoeken en stroop. Ik pak de stroop uit zijn handen en beleg mijn pannenkoeken. ' stroop hier' zegt hij. ' wat zeg je dan. ' lieve Layla mag ik alsjeblieft de stroop?' vraagt hij op zijn liefst. Ik gooi de stroop naar zijn hooft. Hij vangt de stroop behendig op.

Hier zitten ik dan met Mike❤️, Jessica, David, Lilia en Justin. Ik weet niet wat ik van Justin moet denken. We hebben afgesproken: minimaal met zijn vieren naar de disco, willen er 3 of 2 of 1 naar de disco dan moeten ze eerst andere overhalen anders mogen ze niet. Op de disco is er geen drank en we gaan gaan in het huisje ook geen drank drinken, alleen fris of zo iets. En niet doen als de ander het niet wil.

❤️ Love is in the air ❤️Where stories live. Discover now