2.

890 48 0
                                    


A stál tam...
Stál tam nějaký vcelku stejně velký kluk jak já.

,,Omlouvám se jestli nějak ruším, ale uznala jsem za vhodné,že Jungkooka odvede Kim Namjoon"

Namjoon ??! Co ? vždyť Namjoon je ten kluk co se pral s Taehyungem.
Nó snad bude vpohodě, ale uvidíme no.

,,Dělej, jdeme"

,, J-jo už jdu"

Řekl namjoon a já šel za ním.

,,P-počkej prosím"

,,Hm...No jo"

Zastavil se a já mu mohl konečně pohlédnout do tváře. Měl menší monokl, který byl jen malinko vidět, dám mu doma na to něco studeného.

,,Děkuju"

Špitl jsem, šel jsem vedle něho, vyšly jsme ze školy a já si lámal hlavu nad tím jestli jsou rodiče doma, snad ne....
Proč ne ?  No protože se furt hádaj a když se otec napije tak je zle, ale takový je na mě furt. Matka skoro to samé, ale to vše začlo když se rodičům narodil syn a tudíš můj bratr Alex. Je mladší a rodiče ho mají radši, já jsem jim úplně jedno, otec se mu pomáhá s Fotbalem a jelikož je otec trenér tak mu nadržuje.

,,Hej !?  Slyšíš ?!

,, He ? C-co je ?"

,,Zastavil ses a nevnímal "

,,Aha...Promiň, je to tenhle barák"

Ukázal jsem a trochu se usmál.

,,Hm..tak čau"

Otočil se a byl připraven jít, ale já ho zadržel.

,,Počkej, nechtěl by jsi dát něco na to oko ?"

,,Ne, nic to není jenom blbá modřina"

,,D-dobře tak děkuju"

,,Hm...Čau"

Pomalu odcházel a když jsem z něj odtrhl pohled tak jsem šel odemknout dveře, ale...

,,Hej, ty jsi ten kluk kterýmu jsem dal pěstí, že jo ?"

,,Em...J-jo jsem, t-ty jsi Taehyung,že j-jo ?"

,,Jo, on tě odved Namjoon ?"

,,J-jo, no, ale jsem vpohodě takže j-já radši půjdu"

,,Já se neptal jestli jsi vpohodě, ale to je jedno, tady máš papír od učitelky, zítra se jde na výlet tak prej jestli budeš vpoho tak máš přijít, sraz je v 7:30 v metru"

,,D-dobře děkuju"

Proč sakra furt koktám, je to tím, že se ho bojim ? Né, proč bych se ho měl bát vždyť je takový...No nevim, je velký vcelku jak já, má dobrý vkus na oblečení a hlavně na džíny, jsou takové uplé a....Né ! Co to řikám..

,,Hej ! slyšíš ?!"

,,J-jo jo slyším"

,,Je to teda vidět,že mi čumíš na džíny"

,,N-no j-já...Ahoj a díky"

Řekl jsem v rychlosti, zabouchl jsem dveře a vyběhl nahoru do svého pokoje, kde jsem si sedl na podlahu a jen přemýšlel, proč jsem tak panikařil, ale po chvíli jsem uslyšel jak někdo zabouchl hlavní dveře, byl to určitě bratr. To mě však nezajímalo a tak jsem si připravil na zítřejší výlet a lehl jsem si do postele, po chvíli jsem usl a tak jsem se vydal do říše snů.

_____________________________________

TAKHLE PRO PŘEDSTAVU VYPADAL ALEX (Jungkookův bratr) Je roztomilý,já vím 😂( Jestli ho někdo znáte tak se omlouvám, ale je prostě Kawaii)

Děkuji, že jste si tuhle kapitolu přečetly, popřípadě dávejte ☆ a za komenty budu ráda. Mějte se hezky a buďte Happy ^_^

Proč jsi byl tak jiný ? [VKOOK♡]Kde žijí příběhy. Začni objevovat