Po nějaké té době jsme byly na místě a vystupuvaly jsme z metra.,,Takže...máme hodinu volného času tak můžete jít do arkád a v 9:00 se setkáme opět před arkádama...Rozchod"
Zavelela učitelka a to už mě Jimin táhl za ruku dovnitř.
,,Kam půjdem jako první ?" řekl Jimin.
,,Amm...nevím třeba támhle"
Ukázal jsem na nějaký obchod s oblečením, který znám moc dobře, ale dělal jsem, že nic.
,,Tak jó"
Začal mě Jimin táhnout do obchodu.
_________
ZHRUBA PO 12 MINUTÁCH,,Hele Jimine ? Hned jsem zpět, jdu na záchod tak buď tady"
,,Ok neboj budu tady"
Otočil jsem se a mířil si to na záchody.
Přišel jsem k umyvadlu a opláchl si obličej..Uslyšel jsem ránu dveří jak se rozletěly dokořán a tam stál ten člověk na kterého jsem neměl ani trochu pomyšlení.,,Ahoj Králíčku"
Stál tam Taehyung, Namjoon a nějaký kluk, který měl koňský úsměv, nad tou připomínkou se moje svědomí zasmálo.
Počkat...Proč mi jako říká Králíčku !?
Já nejsem žádný Králík.,,Ale copak...nemáš slov ?"
,,M-mám, ale neříkej mi Králí-"
,,Králíčku ? Vždyť vypadáš jak nějaký roztomilý králíček"
Uchechtl se a já zčervenal.
R-roztomilý ? Já a roztomilý ??,,Hmm..copak se děje ?"
Přišel ke mně a já jako bych zamrzl.
Jelikož jsem byl u umyvadla tak mě Taehyung otočil a já viděl sebe a Taehyunga v zrcadle, Taehyung se ušklíbl a vzal mě dvěma prsty za bradu kterou jemně nadzvedl a kousl mě jemně do ucha přičemž jsem lehce sykl.,,To tě bolelo ? Ach promiň, měl jsem udělat tohle, že ?"
Líbl mě na krk a já pro změnu malinko vzdychl, protože jsem na krk hodně citlivý.
,,Ahá...Takže tohle se Králíčkovi líbí jo ?"
Šáhl mi pod tričko a začal mě hladit po břiše, někdy přejel přes mé bradavky a já se neudržel a vzdychl,snažil jsem se to utlumit, ale já vzdychl o něco víc a pak se ozval hlas toho kluka s koňskýmúsměvem.
,,Taehyungu to stačí, nech ho být !"
,,Chtěl by ses přidat nebo co !?"
Pustil mě a strčil směrem ke mě toho kluka s koňským úsměvem.
,,Mějte se a užijte si to"
Taehyung odešel a zaním šel Namjoon, který celou dobu mlčel.
,,Je takový pořád ?"
,,Nó není,nevím co mu je, že dělá tohle"
,,Včera mi přišel úplně vpořádku a teď je úplně jiný"
Sklonil jsem hlavu a koukal na své nohy.
,,Tak pojď, musíme jít, je 8:45"
Já jen kývl a vyšel společně ze záchodů s tím klukem.
,,Jak se vůbec jmenuješ ?"
,,Já jsem....
_________________________
Takže, doufám, že se vám tato kapitola líbila, určitě tušíte kdo je ten kluk ze záchodů s Koňským úsměvem.
Budu ráda za ☆ a komentáře,mějte se a buďte Happy ^_^ ( nebojte, Tae takový nebude...možná 😊)
ČTEŠ
Proč jsi byl tak jiný ? [VKOOK♡]
RandomDOKONČENO🔥❤ Kim Taehyung🐯- Snaží se být drsný,ale je to ve skutečnosti roztomilý, milující chlapec plný tajemství. Jeon Jungkook🐰- Přestupující žák, hodný, roztomilý bunny.