🍓

2.7K 132 34
                                    

"ကိုႀကီးေရ.....ဒီမွာကိုႀကီးရဲ႕အငယ္ဆံုးေလးကိုလာႏိႈးပါ"

ဟမ္...ကိုႀကီး.. မရပုေလ..မေခၚနက္...

"ကိုငယ္ေရ....ထၿပီလို႔"

ေက်ာင္းပိတ္ရက္ေလးတစ္ရက္ေလာက္ေအးေဆးမအိပ္ရဘူး.....အက်င့္မေကာင္းတဲ့ကိုငယ္...ကိုႀကီးကိုလွမ္းေခၚစရာလား  ...ကိုႀကီးလာႏိႈးရင္ႀကိမ္လံုးကပါလာၿပီးသား...

"ကိုႀကီးကိုေခၚမွပဲထေတာ့တယ္"

ကိုငယ္ကမေက်နပ္သလိုနဲ႔ေျပာေတာ့...

"chanေလးကဒီေန႔ေက်ာင္းပိတ္လို႔အိပ္ေနတာကိုကိုငယ္မေကာင္းပု....ဟင့္

ကုတင္ေပၚမွာတရားထိုင္သလိုထိုင္ၿပီးဆံပင္စုတ္ဖြားနဲ႔ေျပာေနတဲ့ထိုအေကာင္ေပါက္ကအထက္တန္းေက်ာင္းေနာက္ဆံုးႏွစ္ဆိုတာဘယ္သူယံုမွာလဲ....

"ေတာ္ၿပီကေလးေပါက္...မ်က္ႏွာသစ္ၿပီးဆင္းခဲ့..ကိုႀကီးေစာင့္ေနတယ္"

"အြန္း"

"ဟ္ိုကေလးေရာdae"

"ႏိုးၿပီကိုႀကီး"

"Omm,အာဆိုbreakfastစားဖို႔ျပင္ထာစလိုက္ေတာ့မယ္သူလာမွပဲစားမယ္"

ဖတ္လက္စသတင္းစာကိုခ်ကာညီေတြအဖို႔breakfastျပင္ေပးတဲ့ကိုႀကီးကကြၽန္ေတာ္တို႔အတြက္မိဘလိုပဲ...ေမေမနဲ႔ေဖေဖဆံုးၿပီးကတည္းကဒီအိမ္ရဲ႕ကိစၥမွန္သမ်ွကိုကိုႀကီးကပဲလုပ္ကိုင္ေပးတယ္....
ကိုႀကီးကကြၽန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္အတြက္အကိုႀကီးအဖရာအမိရာပီသတယ္....ဒီအိမ္ရဲ႕စည္းကမ္းထိန္းသိမ္းေရးကလည္းကိုႀကီးပဲလုပ္တာ...
အာ့ေၾကာင့္park sehunဆိုတဲ့ကိုႀကီးကိုကြၽန္ေတာ္park jongdaeနဲ႔park chanyeolကခ်စ္ေၾကာက္႐ိုေသတယ္...

"Good morning"

ေဟာ..လာပါၿပီအေမႊစိန္ေလး....လာပံုလာနည္းကလည္းေလွကားေပၚက႐ိုး႐ိုးဆင္းမလာဘူးလက္ကိုင္ကေနေလ်ွာဆင္းလာတယ္....

"ဟိုကေလး!!!ျပဳတ္က်ရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ....!!ဟမ္....မနက္မိုးလင္းတာနဲ႔ေျပာေနရၿပီ....ခံုမွာလာထိုင္ဖို႔မစဥ္းစားနဲ႔ထိုင္ထအခါႏွစ္ဆယ္လုပ္ၿပီးမွလာထိုင္"

"ကိုႀကီးကလည္း... "

"Park chanyeol"

ေဟာဗ်ာ.....ေကာင္းေရာ....အတတ္ၾကဴးခ်င္ေတာ့ကိုႀကီးအျပစ္ေပးတာပဲခံလိုက္ရတယ္

"တစ္......ႏွစ္ဆယ္...ကိုႀကီးျပည့္သြားၿပီ....ဟင့္"

"လာထိုင္ေတာ့....breakfastျပင္ထားတယ္..."

"Nae"

"ငယ္ေလးေရထည့္စားေလ...ဘာလို႔လဲ...ငယ္ေလးေနေကာင္းဘူးလား"

"မဟုတ္ပါဘူးကိုငယ္..."

နည္းနည္းေလးမ်က္ႏွာမေကာင္းတာနဲ႔စိတ္ပူတတ္တဲ့ကိုငယ္ပါေလ....

"စားၿပီးရင္စာလုပ္ေတာ့"

ငိ....စားေနတဲ့လက္ေတာင္အားမ႐ွိေတာ့ဘူး...ကိုႀကီးကေတာ့...

"ကိုႀကီးရယ္ငယ္ေလးနားပါေစဦး"

"ဘယ္ကိုနားရမွာလဲ...သူမေန႔ကလည္းစာမလုပ္ဘူးဆိုတာငါသိတယ္daeလိုက္ကာဆီးကာဆီးမလုပ္နဲ႔"

"Nae"

ကိုငယ္ကိုေတာင္ဆူလိုက္ေသးတယ္....ျဗဲ...အက်င့္မေကာင္းတဲ့ကိုႀကီးစုတ္...

....................TBC...................

Lovely baby chan(L.B.C)Where stories live. Discover now