တင္း...ေတာင္.....(bell ျမည္သံ😁)"မနက္အေစာႀကီးဘယ္သူပါလိမ့္"
Sofaေပၚမွာအလုပ္လုပ္ေနရင္းနဲ႔ထသြားတဲ့ကိုႀကီး
"Aww....သူငယ္ခ်င္းလာေလ.. "
"Omm"
"dae ေရကိုႀကီးသူငယ္ခ်င္းအတြက္အေအးသြားယူခဲ့"
"ဟုတ္"
ဟြင့္သူငယ္ခ်င္းတဲ့...ေဟာဒီကchanyeollieေလးေလာက္ေတာင္မွbodyကမႀကီးပု...အီသီယ္ိုးပီးယားကမ်ားလာသလား....႐ုပ္ကလည္းကေလး႐ုပ္နဲ႔.....
ဟုတ္ကဲ့ဒါကေတာ့park chanyeolေလးsofaေပၚမွာေပါင္ကားၿပီးမုန္႔စားရင္းsehunရဲ႕သူငယ္ခ်င္းကိုေျပာေနတာပါ....
"လာကြာbaekhyunထိုင္"
"Omm"
"ကိုႀကီးဒီမွာအေအးပါ"
"ခ်ထားလိုက္dae"
"Nae"
"ကဲ...ေျပာပါဦးbacon....ငါ့အိမ္ကိုလာရတဲ့အေၾကာင္းေလး"
"မဟုတ္ပါဘူး ကြာ...ငါလည္းအိမ္မွာတစ္ေယာက္တည္းပ်င္းတာနဲ႔ပဲမင္းဆီလာတာ"
"ဟုတ္ပါၿပီကြာ....ဒါနဲ႔ငါ့ညီေတြကိုမိတ္ဆက္ေပးရဦးမယ္"
"Omm"
"သူကငါ့ညီpark jong dae"
"ေတြ႔ရတာဝမ္းသာပါတယ္hyung"
"သူကေတာ့ငါတို႔ရဲ႕အငယ္ဆံုးေလးpark chanyeol"
"......."
"ငယ္ေလး"
Park yeollieကေတာ့sehunကbaekကိုမိတ္ဆက္ေပးေနေပမယ့္တုတ္တုတ္မ်ွမလႈပ္.....မုန္႔ကိုတစ္ခုၿပီးတစ္ခုပါးစပ္ထဲထည့္ေနျမဲ....
"Park chanyeol!!"
"ဖူး....."
Sehunကေအာ္လိုက္တာေၾကာင့္chanyeollieတစ္ေယာက္baekရဲ႕မ်က္ႏွာေပၚက္ိုမုန္႔ေတြေထြးမိသြားတယ္
"ဘာေတြလုပ္လိုက္တာလဲ.....baekရဲ႕မ်က္ႏွာကိုမုန္႔ကိုေထြးပစ္ရလား"
"ဟင့္"
Sehunလည္းဆူလိုက္ေရာငိုမဲ့မဲ့ျဖစ္သြားတဲ့မ်က္ႏွာေလးကိုbaekhyunသနားမိသြားတယ္.....
"ရတယ္sehunငါျပန္ေတာ့မယ္.....ေနာက္မွေတြ႔ရေအာင္"
"ငါကပဲေတာင္းပန္ပါတယ္ကြာ..."
"ရပါတယ္...ငါသြားၿပီ.."
"Omm"
"ေကာင္းေကာင္းသြားပါhyung"
Sehunနဲ႔jong daeကႏႈတ္ဆက္ၾကေပမယ့္ဟ္ိုပိစိကေတာ့တစ္ခ်က္ေတာင္မၾကည့္
baekလည္းျပန္သြားေရာ....
"Dae...ငါ့ကိုႀကိမ္လံုးသြားယူေပး"
"ကိုႀကီးကလည္း...ငယ္ေလးကမေတာ္တဆေထြးမိတာပါ"
မ်က္ႏွာငယ္နဲ႔sehunကိုၾကည့္ေနတဲ့သနားစရာyeollieေလး
"မလိုခ်င္ဘူး...ငါကယူဆိုသြားယူလိုက္"
jongdaeလည္းsehunရဲ႕ေဒါသကိုေၾကာက္တာေၾကာင့္ယူေပးလိုက္ရတယ္....
"ငယ္...ေဘာင္းဘီကိုေခါက္ၿပီးဟိုဖက္လွည့္"
"ဟင့္....."
ေပကတ္ကတ္လုပ္ေနေသာကေလးေပါက္...
"ပိုနာခ်င္လား"
ထိုကဲ့သို႔ေျပာေလေတာ့မွေဘာင္းဘီေလးေခါက္တင္ေပးေလရဲ႕.....
ခ်က္ခ်င္းဆိုသလိုက်လာတဲ့ႀကိမ္ခ်က္နဲ႔အတူမ်က္ရည္ေတြ...
ရႊမ္း💢
တစ္ခ်က္တည္း႐ိုက္တာေတာင္အသည္းခိုက္ေအာင္နာလို႔မတ္တပ္ပင္မရပ္ႏိုင္ေတာ့.....
"အဲ့တာလူႀကီးကိုမေလးစားလို႔႐ိုက္တာ"
"ဟင့္.."
ကိုငယ္ကေတာ့yeolက္ိုထူေပးေလရဲ႕
"သြားေတာ့...ေနာက္တစ္ခါလူႀကီးကိုေလးေလးစားစားဆက္ဆံပါ....ဒါေနာက္ဆံုးအႀကိမ္ျဖစ္ပါေစ...ၾကားလား"
"ဟင့္...ဟုတ္"
ေစာင္အဖိုးက်ိ....သူ႔ေၾကာင့္ကိုႀကီး႐ိုက္တာ.....ေစာင္puppyစုတ္...ျဗဲ.... ႐ုပ္ကိုကသူငယ္နာမစင္ေသးပဲနဲ႔...ျဗဲ....
ဟုတ္ကဲ့အဲ့တာကေတာ့chanyeollieေလးဘိုဘိုဟူးေလးကိုတစ္လမ္းလံုးက်ိန္ဆဲသြားတာပါေနာ္....
.........................TBC.....................
သိပု...cmtမ်ားရင္double dateမယ္...ဒါပဲ...ဂြပ္💢
BTW...,yeollieေလးကိုသာသာပဲေဆးလိမ္းေပးမယ္....yeollieေလးကသာသာ့အပိုင္...ဟြင့္😏