Robbing someone's smile and putting it on your face doesn't make you happy

86 5 2
                                    

Lamasime Topiga mu voodile ning vaatasime lakke,ta käsi oli mu käe peal ning vahete vahel ta võttis sellest kinni.

"Ma pean varsti poistega parki mängima minema,tuled sa ka?"küsis ta ning pööras näo mu poole,oodates mu vastust.

"Ma ei taha tüliks olla."naeratasin veidike ning pöörasin sammuti pilgu ta poole.Ta pani käe mu põsele ning silitas seda pöidlaga.

"Sa ei ole mulle kunagi tüliks pea seda meeles."muigas ta ning tegi musi mu põsele,see järel ta tõusis püsti ning ulatas käe mulle,võtsin ta käest ning tõusin püsti.Kõndisime majast välja käsikäes,jäime ratta juures seisma ning ta panin mulle kiivri pähe muiates.

"Sa oleksid nagu mingis transis,ei ühtegi liigutust ega näoilmet."naeris ta ning istus rattale,noogutasin vaid sellel peale ning istusin ta selja taha pannes käed talle ümber.Sõitsime vähemalt tund aega kui lõpuks olime Olympic pargis  Bangi-dongs.Astusin rattalt maha ning võtsin kiivri ära

"Woow daebak."sõnasin kui nägin kui ilus see park oli,Top noogutas ning pani käe mulle ümber.

"Näe teised on seal."muigas ta ning osutas väiksele lavale,mis oli püsti pandud pargi keskele.Hakkasime sinna poole kõndima kui korraga hüppas keegi Topile selga nii,et poiss kukkus maha.Vaatasin Seungri poole,kes naeris Topi peal olles,muigas ning pöörasin pilgu enda selja taha nähes Daesungi eemal meie poole kõndimas.

"Hey,te jõutsitegi."naeratas ta ning kallistas mind,mis isegi veidike ehmatas mind,kuna ta isegi ei tea mind,kallistasin vastu teda ning naeratasin.Top oli Seungri enda peal maha suutnud lükata ning seisis nüüd tema kõrval ja korjas muru ta jakilt.Daesung lasi lahti minust lõpuks ning sasis mu pead.Hakkasime kõndima nüüd lõpuks lava poole,hoidsin Topi käest kinni.Lava taga oli telk kus sees istusi kaks poiss,üks oli Taeyang ning teine Jiyong,ohkasin sügavalt nähes teda seal.Top pööras rahustava pilgu mulle ning lasi see järel mu käest lahti,ta hakkas endale mikrofoni külge panema,läksin istusin telgis olevale pingile Seungri juurde,kes sättis oma jalatsi pealu kinni.

"Mida see siin teeb?"kuulsin Jiyongi häält enda ees ning vaatasin üles,ta seisis mu ees kalgi näoga.

"Ma...ma ole koos Topiga."sõnasin talle kokutades,ta vaatas Topi poole,kes eemal seis.

"Sa tõesti arvad,et ta tahab sind siia?Vaata ennast sa oled kasutu kõnts."lausus ta ning haaras mu käest,et mind püsti tõmmata,kuid Seungri lükkas ta käe eemale minust ning seis ta ette.

"Ära puutu teda."lausus ta üpriski vihaselt poisile,tõusin püsti ning panin käe Seungri õlale.

"Vahet pole Seungri, minuga on kõik korras."naeratasin võltsilt,"pealegi ma hakkan minema, saan äkki parema koha siis kus istuda."kõndisin lava tagant minema nii,et Top mind ei näe kui olin lava ees siis lihtsalt jooksin minema sealt,ilma taha vaatamata.Jooksin nii kiiresti kui suutsin,jäin seisma tuttava kortermaja ees,mis oli 8 korruseline.Mäletan kuidas väiksena tihti peale siin katusel mõtteid kogumas käisin,kõndisin sinna ning jäin katuse serval seisma vaadates alla....

Top pov.

Top kõndis tagasi telki kuid ta ei näinud enam Sungheuni seal,ta vaatas eemal istuvate Seungri ja Daesungi poole.

"Kus Sungheun on?"küsisin neilt ning kõndisin nende juurde,Daeyang vaatas närviliselt Seungri poole ning ootas ,et poiss midagi ütleks.

"Teda nähti ära jooksmas pärast seda kui Jiyong teda sõimas."pomises poiss vaikselt kuid piisavalt kõvasti,et Top kuuleks.Viha vallandus poisis ning ta sammus kiiretel sammudel Jiyongi poole,kes seis eemal ning sõi koos Taeyangiga.

"JIYONG!!"karjus ta vihaselt,jõudes poiste juurde haaras ta Jiyongist kinni ning virutas talle rusikaga vastu nägu nii,et poiss langes istuli maha.Jiyong vaatas talle hämmingus otsa ning pühkis verd ära nina alt.

"Mis sul viga on?"

"Minul?Pigem mis sinul on,sa teadsid,et Sungheun on minuga aga sa ikkagi pidid teda sõima."lausus poiss ning astus talle sammu uuesti ligemale.

"Ma ei saa aru mida sa temas leiad."Jiyong tõusis püsti ning seis Topi ette.

"Seda mida sina ei leia temas.Jäta ta rahule ükskord!"

"Aga kui ei?Mis siis saab?"provotseeris Jiyong poissi,Top tahtis teda uuesti lüüa kuid Taeyang peatas ta.

"Sa kahetsed seda siis."

"Ta meeldib sulle on nii?"muigas Jiyong õelalt,"seepärast ma teen ta elu veel rohkem põrguks."

Blossom tearsWhere stories live. Discover now