MIKA : KORANG NI MAKAN 3 PINGGANG SORANG KE APA BANYAK PULA TU PINGGAN.
MIKA MEMBEBEL KERANA PINGGAN BERTIMBUN DIDALAM SINGKI , BARU SEMALAM BASUH DAH PENUH BALIK.
MIKA : AKU NI NURSE BUKAN ORANG GAJI !
KEVIN : KAU CAKAP APA?
MIKA : EH KEVIN TAK ADA ....APA EHE.
KEVIN : KENAPA TAK MAKAN ?
MIKA : NANTILAH
~~~ SKIP ~~~
MR MARK : MIKA, NANTI KAMU BALIK SEKOLAH TERUS BALIK RUMAH YE. JANGAN MELILAU.
MRS ZELLY : BETUL TU MIKA , JANGAN MELILAU YA NANTI SUSAH KAMI . KERJA BANYAK TU.
MIKA : BAIK TUAN , PUAN.
KEVIN : MA,PA . NAK PERGI MANA SURUH MIKA BALIK AWAL?
MRS ZELLY : KAMI NAK AJAK DINO DAN KEVIN PERGI DINNER DENGAN KELUARGA ZETTY .
KEVIN : KENAPA TAK AJAK MIKA KESIAN DIA DUDUK RUMAH JE . KESIAN . SESEKALI BAWAK LAH JALAN - JALAN.
MR MARK: PAPA OKEY TAPI KAMU TAHU JELAH DINO ADIK KAMU TU ELERGIC DENGAN MIKA.
KEVIN : NGADA - NGADA DI TU ... KALAU TAK SEBAB MIKA SILAP - SILAP DIA DEMAM TERUK SEKARANG. ORANG DAH BANTU DIA ...DIA ELERGIV PULA.
MIKA : ERK TAK APA JANGAN. SAYA OKEY DUDUK DIRUMAH .
MIKA: HAIH KEVIN, KAU JE BAIK
DENGAN AKU DINO? HAMPEH.
AKU NAK IKUT TAPI , KALAU ADA
DINO ,AKU RELA TERKURUNG .MIKA : SAYA MASUK DALAM DULU. NANTI APA -APA PANGGIL SAYA YA.
MEREKA HANYA MENGANGGUK DENGAN TINDAKAN MIKA.
LALU MIKA MENAIKI TANGGA MENUJU KE BILIKNYA DAN DIA TERSERAMPAK DENGAN DINO.
MIKA : DINO.
DINO : KENAPA KAU TAKUT ?
MIKA : ERR SAYA MASUK BILIK DULU.
DINO : NANTI !
LANGKAH MIKA TERHENTI DISITU.
MIKA : YE?
DINO HANYA MENOLEH DAN MENUJU KE ARAH MIKA.
MIKA SEMAKIN KELIRU APA DINO NAK?
SEMAKIN LAMA DINO SEMAKIN DEKAT DENGAN MIKA LALU DIA MENGUNCI PERJALAN MIKA DAN BERKATA ....
YOU ARE READING
GOODGIRL VS BADBOY
General FictionDINO INGAT DENGAN DIA MEMBULI AKU , DAPAT MELEMAHKAN SEMANGAT AKU?! MEMANG TAK LAH! AKU TAK KAN TERJEJAS! AKU MIKA LAH, TAK MUDAH LUKA! ✨🌈 @Ika-Bella