MIKA : [ NYANYI LAGU HINDUSTAN ]
DINO: HA !
DINO LALU MEMUKUL BAHU MIKA DAN MEMBUATKAN MIKA TERKEJUT HINGGA TERBUANG HENGGER KE KEPALA DINO.
DINO: KAU KENAPA ?!
MIKA: SORRY TUAN MUDA. SORRY SANGAT.DINO: SAKIT TAHU?!
MIKA: YA MAAF LAH . SALAH TUAN MUDA JUGA YANG PERGI TERKEJUTKAN SAYA KENAPA.DINO: TAK PAYAH NAK SAYA SAYA LAH .
BALAS DINO SAMBIL MEMEGANG KEPALANYA.
MIKA: APA SALAH AKU.
AKU CAKAP SAYA PUN SALAH.OK
LAH TU SOPAN!
KALAU GUA LU GUA LU
NANTI KATA KURANG AJAR.
APA MASALAH MAMAT NI WAYAR TERPUTUS KE.DINO: KAU TERMENUNG APA ?!
MIKA: ERR.SORRY.KEVIN: KORANG NI BOLEH TAK KALAU JUMPA TAK GADUH? HA DINO?
DINO: ASAL SALAH AKU DIA TU CUAI.
MIKA: ERM SORRY LAH . SAYA MASUK DAPUR DULU.
MIKA LALU BERJALAN MENUJU KE DAPUR
DAN MEMBUAT KERJANYA KEMBALI.MIKA P.O.V.
AKU BUAT APA PUN SALAH. APA KAU NAK DINO? AKU TAK BUAT SALAH KAN . APA LAH NASIB AKU DAPAT ANAK MAJIKAN TAK BETUL.
RIMAS!DINO: NAH AMBIL NI!
DINO MENCAMPAKKAN CAWAN AIR MILO NYA TADI KE ARAH MIKA DAN PECAH DILANTAI.AKU; APA MASALAH KAU?!
DINO: APA? TU KAN KERJA KAU . BETTER KAU BUAT KERJA TU BEFORE AKU POTONG GAJI KAU .
AKU: KAU INGAT AKU NAK KUTIP ? KACA TU KALAU AKU BIAR FAMILY KAU YANG AKAN PIJAK BUKAN AKU! KALAU KENA DIRI AKU,AKU TAK PE .
BUT IF KENA SALAH SORANG FAMILY KAU, SEMUA AKAN RISAU FAHAM?!MIKA TERUS BERLARI MASUK KEDALAM BILIKNYA DAN MENGUNCIKAN DIRI BAGINYA LANTAK LAH APA NAK JADI!
DIA INGAT AKU NAK KUTIP KACA TU?! MEMANG TAK LAH!
KAU YANG BALING SIAPA SURUH . BOLEH JE BAGI AKU ELOK - ELOK.
SERABUT!END P.O.V
DINO: KURANG AJAR DIA! BOLEH BIARKAN?! ISH GERAM JE AKU DENGAN DIA!
~SKIP~
HUJAN MULA TURUN MATAHARI MULA MEMELAPKAN MATA , DAN BULAN MULA BANGUN, TETAPI MIKA MASIH LAGI SIBUK BELAJAR. STUDY IS STUDY . WORK IS WORK. DIKALA ADA WAKTU LAPANG, DIA PASTI AKAN MENGULANG KAJI, BIASALAH EXAM NAK DEKAT.
DINO? APA LAGI MAIN GAME LAH! DIA TU KATA JE KETUA PENGAWAS PUSAT SUMBER HAMPEH.
KEVIN PULA MASIH DISEKOLAH STUDY JUGA .
YOU ARE READING
GOODGIRL VS BADBOY
Ficción GeneralDINO INGAT DENGAN DIA MEMBULI AKU , DAPAT MELEMAHKAN SEMANGAT AKU?! MEMANG TAK LAH! AKU TAK KAN TERJEJAS! AKU MIKA LAH, TAK MUDAH LUKA! ✨🌈 @Ika-Bella