MISTERI KD [GGVBB]💫

4 0 0
                                    

SETIBA DIRUMAH, MIKA LABUHKAN PUNGGUNNYA DISEBELAH DEJNA. ZEERYA HANYA MELIHATNYA DARI JAUH. PERSOALAN ZEERYA TIDAK DIJAWAP SAMA SEKALI.

KEVIN : HOW?
MIKA : SEKARANG NI SAYA DAH TAHU SIAPA PUNYA ANGKARA.

MRS ZELLY : BETUL KE MIKA ? SIAPA ? BOLEH KITA PERGI SELAMATKAN DIA SEKARANG TAK? MAMA RISAU.

MIKA : MIKA AKAN SELAMATKAN DINO . SEKARANG NI MIKA PASTI ORANG ITU TIDAK AKAN BERBUAT APA-APA KERANA DINO AMAT PENTING UNTUKNYA. DAN SASARANNYA MEMANG DINO.

ZEERYA : SEKARANG MACAM MANA?

MR MARK : NAK REPORT POLIS TAK?
MIKA : NO.

MR YEON : WHY? KAN DINO DALAM BAHAYA.

MIKA : I CAN HANDLE IT BUT....
MRS ZELLY : APA?

MIKA : NOW MIKA PERLUKAN IRDAN TAPI DIA MASIH SAKIT, SUSAHLAH.

KEVIN : KENAPA PERLUKAN IRDAN?

MIKA : KITORANGKAN MASUK KELAS TAEKWANDO SAMA - SAMA . PEREMPUAN TU BUKAN ADA SENI MEMPERTAHANKAN DIRI.

KEVIN : HABIS TU KAU LAWAN JE LAH?

MIKA : BOLEH TAPI ORANG YANG BAGI MAKLUMAT NI KATA PEREMPUAN TU ADA UPAH 3 LELAKI LAIN UNTUK MENJAGA GERAK GERI DINO. SUSAHLAH.

DEJNA : HABIS MACAM MANA ?
MIKA : NOW MIKA NAK TENGOK IRDAN DAH SEDAR ATAU BELUM IF DAH MIKA TERPAKSA MINTA DIA DISCHARGE SEBENTAR UNTUK MEMBANTU. IF TAK MIKA TERPAKSA PERGI SORANG-SORANG.

MIKA MELIPATKAN LENGAN BAJUNYA AGAR LEBIH PENDIK.

MR MARK : POLIS?
MIKA : TAK BOLEH . BAHAYA UNTUK MISI NI SEBAB NANTI PEREMPUAN TU AKAN DAPAT TAHU KITA DAH TAHU.

DEJNA : SIAPA PEREMPUAN TU?

MIKA : ZETTY.

KEVIN : WHAT?! ISH PEREMPUAN TU TAK PADAN DENGAN KECIL.

DEJNA : APA LAH PEREMPUAN TU. SUKA CARI MASALAH.

MIKA : SAYA GERAK DULU.

---

SETIBA DIHOSPITAL, MIKA MENJENGUK IRDAN . DIA MASIH KAKU TERBARING.

MIKA : ABANG, SEDARLAH. I NEED YOUR HELP NOW.

DENGAN HARAPAN IRDAN TERSEDAR.

IRDAN : MIKA?

MIKA : ABANG! DAH SEDAR?

IRDAN : DAH LAMA. ABANG CUMA TIDUR. DAH 3 JAM. MENGAPA TIADA YANG MELAWAT ABANG?

MIKA : SEMUA RISAU DINO SEKARANG DICULIK PEREMPUAN MENTAL.

IRDAN : NOW?

MIKA : MIKA INGAT IF ABANG DAH STABIL NAK AJAK ABANG TEMAN DAN TOLONG MIKA SERANG DORANG.

IRDAN : ABANG BOLEH . OKEY.

MIKA : TUNGGU JAB MIKA MINTA IZIN DOCTOR LEPASTU ABANG KENA MASUK WAD BALIK TAU.

IRDAN : YE LAH. ABANG DAH OKEY LAH.

GOODGIRL VS BADBOY Where stories live. Discover now