LA PREPARACIÓN DEL ALMA (II)

488 4 0
                                    


Santi Andrea et Thoma circumvallate me.

Sancte Michael auxiliate omnibus operationibus meis quoniam quis sicut Dominum Virtutum et nullus certe ni ni solus deus meus magnus et terribile super omnes qui in exercitu ejus sunt ideo enim voto voverint domino Deo meo Jesu me possidents et circumvallante gratia sua et dominus Deus Jesus imposita mihi Lege sua sit mihi semper a cuntis diebus et momentis vitae meae in patrem et deum meum-et si vere Emmanuel amabilis.

Sancte Petre al glorium et utilitatem proximi ure in me omnes iniquitates meas.

Sante Paule obviam este deprecationis meae.

Confitebor Jesu tibi Christi rex Aeternae gloriaeverbum caro factum est, ex Maria de Spiritu Sancte te humillime deprecor pervulnere tua sanctissima quae sunt fons regenerationis mostrae in fide etcharitate per delectissimam Marium Matrem tuam semper immaculatam et omnessanctes tuos ne impediar opere ad mortem justificari in fide et charitatequoniam fides sine operibus mortua, non nobis domine non nobis sed nomini tuo,nequando dicant gentes ubi est.    


(Santa Andrea y Santo Tomás, rodeadme.

San Miguel auxíliame en todas mis operaciones, Tú cuya virtud es igual a la del Señor, y asegúrate que ninguno de los otros dioses magnos y terribles se encuentran en su ejército, y eleva mis votos hasta Nuestro Señor Jesucristo, para que El me imponga su Ley todos los días de mi vida y me rodeé con su gracia, como mi Padre y mi Dios, y sea así mi verdadero y amabilísimo Salvador.

San Pedro en la Gloria y benefactor de mi prójimo, haz que ardan todas mis iniquidades.

San Pablo, se propicio a mis suplicas.

Te confieso Jesucristo, Rey de la Gloria Eterna, Verbo hecho carne por María y el Espíritu Santo, humildemente, por tus Sagradas Maravillas que son la Fundación de nuestra Regeneración en la Fe y en la Caridad, por Tu delicadísima Madre María, siempre Inmaculada, y por todos tus Santos, que no interferirán en mi trabajo, que justificaré hasta la muerte en fe y Caridad, hasta que la Fe sin el trabajo muera. No a nosotros, señor, no a nosotros, si a Tu Nombre, cuando la gente diga: ¡Este es El!).    

EL GRIMORIO DEL ARMADELDonde viven las historias. Descúbrelo ahora