Güldüren Animasyonlar

234 32 12
                                    

"Üzülme bu kadar, herkes hata yapar. Silgili kalemler neden icat edildi sanıyorsun?"

-Homer Simpson/The Simpsons

-Homer Simpson/The Simpsons

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


South Park(1997 - Günümüz) South Park, 1997 yılından itibaren yayınlanmakta olan ABD yapımı animasyon komedi dizisi. Yaratıcıları Trey Parker ve Matt Stone'dur. ABD'de Comedy Central kanalında oynamaktadır.

‣ Sezon Sayısı: 22 / 308 bölüm

‣ Puanı: 8,7


The Simpsons: (1989 - Günümüz) The Simpsons, Matt Groening tarafından Fox Broadcasting Company için yaratılan animasyon televizyon durum komedisidir. Dizi, Homer, Marge, Bart, Lisa ve Maggie'den oluşan orta sınıf bir Amerikan ailesinin satirik bir parodisidir.

‣ Sezon Sayısı: 30 / 665 bölüm

‣ Puanı: 8,7


Family Guy: (1998 - Günümüz) Family Guy, Seth MacFarlane tarafından yaratılan FOX'da yayınlanan ABD animasyon televizyon dizisidir. Dizi genel olarak kurgusal şehir Quahog, Rhode Island'da yaşayan Peter ve Lois, çocukları Meg, Chris ve Stewie ve antropomorfik köpekleri Brian'dan oluşan Griffin ailesini konu alır.

‣ Sezon Sayısı: 17 / 324 bölüm

‣ Puanı: 8,2


Futurama: (1999 - 2013) Futurama, Fox için Matt Groening tarafından yaratılmış, Groening ve David X Cohen tarafından geliştirilmiş Emmy Ödülü kazanmış bir Amerikalı sitcomu. Dizi New Yorklu pizza dağıtıcısı Philip J. Fry'ın, 21. yüzyılın başlangıcından saniyeler sonra dondurulup, 3000 yılında uyanmasıyla başlayan maceralarını konu eder. 

‣ Sezon Sayısı: 7 / 124 bölüm

‣Puanı: 8,5


Rick ve Morty:  (2013-Günümüz)  Rick and Morty Justin Roiland ve Dan Harmon tarafından Adult Swim için yaratılan bir yetişkin animasyon televizyon dizisidir. Dizi, kendi zamanlarını aile hayatı ve boyutlar arası yolculuk arasında bölüştürmüş alkolik bilim insanı Rick ve onun torunu Morty'nin maceralarını anlatır.

‣ Sezon Sayısı: 3 / 32 bölüm

‣ Puanı: 9,3


Sünger Bob: (1999-Günümüz) SüngerBob KareŞort veya SüngerBob KarePantolon, Nickelodeon kanalı için Stephen Hillenburg tarafından yaratılmış bir Amerikan çizgi film. SüngerBob Nickelodeon'da yayınlanmaktadır. Fakat bu çizgi film sadece Digitürk'ten izlenebilmektedir. İzlenim süresi yaklaşık 11 Dakikadır.

‣ Sezon Sayısı: 12  / 259 bölüm

‣ Puanı:  8,1


Disenchantment: (2018- )

‣ Sezon Sayısı: 1  / 21 bölüm

‣ Puanı:  7,3


American Dad: (2005-Günümüz ) American Dad!, hicve dayalı animasyon televizyon dizisi. Yapımcılığı Underdog Productions ve Fuzzy Door Productions tarafından, 20th Century Fox Television iş birliğiyle üstlenmiştir. Yaratıcıları Family Guy'ın da yaratıcısı olan Seth MacFarlane ile iki eski Family Guy yazarı olan Mike Barker ve Matt Weitzman'dır.

‣ Sezon Sayısı: 15  / 259 bölüm

‣ Puanı:  7,4


Regular Show: (2009-2017 )Sürekli Dizi, J. G. Quintel tarafından yapılmış Amerikan çizgi dizisidir. İlk gösterimini ABD'de Cartoon Network'te 6 Eylül 2010 tarihinde yapmıştır. Türkiye'de ise ilk önce ve hâlâ da 1 Şubat 2012 tarihinde Cartoon Network'te, daha sonra da 4 Şubat 2012 tarihinde TNT'te gösterime girmiştir. 

‣ Sezon Sayısı: 8  / 245 bölüm

‣ Puanı: 8,3


BoJack Horseman:  (2014-Günümüz )

‣ Sezon Sayısı: 6  / 62 bölüm

‣ Puanı: 8,5


Beavis and Butt-head: (1993-2011 )

‣ Sezon Sayısı: 8 / 208 bölüm

‣ Puanı: 7,5

Hayran Kurgu EvreniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin