Kim Bu Youtuberlar?!

316 30 30
                                    

Merhaba, Hayran Kurgu Evreni takipçileri!  Sizler için favori youtuberlarımızdan oluşan minik bir liste hazırladık. 

Sabah kahvaltı yaparken, yolda trafikteyken ya da evde canınız sıkıldığında açıp 5 dakika da olsa dünyaya onların gözünden bakıp, çevremizde neler olup bittiğini en eğlenceli yolla öğrenebileceğiniz, aynı zamanda izlerken sadece o anlık eğlence veren videolar değil, hem ilginizi çekecek hem de size bir şeyler katacak birkaç youtube kanalı derledik. 

Peki siz başka hangi youtuberları/youtube kanallarını izliyorsunuz? Bizimle paylaşmak ister misiniz? Biz de önerilerinize bakıp, yeni youtuberlar/kanallar keşfedebiliriz.



Barış Özcan: (7 Ocak 2007)

Kanal: Barış Özcan

Abone Sayısı: 2.1M

İçerik: Sanat, tasarım ve teknolojiyle ilgili öğrenebileceğiniz her şeyin bulunduğu büyük bir Youtube kanalı. Kendisi bizim en favorilerimiz arasında yer alıyor. Sizinde izlerken keyif alacağınız bir kanal.

Bu videoyu izlemenizi ısrar ediyoruz 💖


Orkun Işıtmak: (18 Nisan 2010)

Kanal: Orkun Işıtmak

Abone Sayısı: 5.8M

İçerik: Tek kelimeyle muhteşem diyebileceğimiz nadir youtuberlardan biri diyebiliriz. Biz bu kanalın ilk izleyicilerindeniz desek abartmış olmayız sanırım. Kanalda çeşitli vloglar, Orkun'un günlük yaşamda yaptığı etkinlikler, 'Yabancı Şarkılar Türkçe Olsaydı' gibi etkinlikleri de bu kanalda bulabilirsiniz.

Bu videoyu izlemenizi ısrar ediyoruz 💖  


Duygu Özaslan: (3 Kasım 2013)

Kanal: Duygu Özaslan

Abone Sayısı: 1.1M

İçerik: Güzellik, moda ve lifestyle üzerine dair fikir sahibi olabileceğiniz, makyaj yapma taktikleri öğrenebileceğiniz bir Youtube kanalı.

Bu videoyu izlemenizi ısrar ediyoruz 💖 


Filme Gitmeden Önce: (6 Aralık 2013)

Kanal: Filme Gitmeden Önce

Abone Sayısı: 529B

İçerik: Kanal, kanalın beyni ve kanalın sesi olmak üzere iki kişi tarafından yönetiliyor. Kanalın sesi Arka Sokaklardan tanıdığımız bir sima ve onu oğlu. Kanalda film-dizi eleştirileri, vlog videolar dahil olmak üzere yüzlerce video var. Biz izlerken oldukça keyif alıyoruz, beş dakika artık bize yemiyor hatta. Sizin de izlerken keyif alıp eğleneceğinizi umuyoruz. (Bu arada Cem'in Avengers oyuncularıyla video çektiği videoyu hala izlemediniz mi? Kendisi bizim favori videolarımızdan biri. Israrla izlemenizi önerdiğimiz linkten videoya erişebilirsiniz.)

Hayran Kurgu EvreniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin