senaaa kalk kızım
anneee çok hastayım okula gitmesem olur mu.
sena uyanır uyanmaz söylemeseydin daha inandirici olurdu.
ama gerçek anne bak rengim kaçmış.
yoo bakayım gayet iyi gözüküyosun.
anne hastayım
sena bir tane çarpıcam sonunda.
offff
.........
kapıyı açtım ve utku...
ooo utku napıyon burda.
seni bekliyorum
bu gün birlikte gidelim. dün okula niyeee.....
evet evet birlikte gidelım hadi hemen çıkalım dedim ve gözlerim le annemi gösterdim.
bb bb annecim
......
sena baturay la çıkmadığınız halde niye bu yalana ses çıkarmadın.
yaniii of hep böyle olurum konuşmam aslında onaylamam ama susarak onaylamış gibi olurum sonra pişman olsam bile.
beni görünce hayatındaki tüm erkekleri unutmalısın. iddia ediyorum dünyayı gez benden daha yakışıklısını bulamazsin.
ha ha ha öz güvene bak...
sen güzelsin bende yakışıkli. senaa... biz çıkmalıyız bence...
şaşırdım gözlerim büyüdü. (oh may gat ne diyo bu ya rü-ya-mı)
susuyosan bunu evet olarak kabul ediyorum.
ama utku
ne istemiyo musun.
hayır öyle bişey demedim. biliyosun. okulda ki herkes baturay ve benim....
boş ver okuldakileri bunu baturay a açıklayan için sana zaman vercem bundan sonra her gün birlikte okula gidip gelicez.
utkuuuu şimdi böyle onu kandırmış gibi oluyoruz.
sena kötü hissetme sen evet demedin baturay a o kendi seçti hem rahat ol kimse bilmeyecek sen isteyene kadar. tamam mı hadi şimdi bin arabama.
(Allah ım işte beklenen an utku bana teklif etti ve ben de kabul ettim. yada ettim mi. evet evet kabul ettim. bir dk ya hiç evet demedim ki hep ama dedim. of of)
senaa okuldan sonra bu güne özel ne yapalım özel bir gün değil mi.
ama baturay a sözüm var. bugün ve yarın.
tamam o zaman sonraki gün gideriz.
hıııı evet.
tam arabadayken baturay aradı. arabadan inince açarım şimdi hiç uygun olmaz.
kim o sena.
baturay
kıskanırim bu kadar samimi olursanız. (ay böyle sahiplenince özel ve çok iyi hissettim)
biraz sonra okula geldik. kahretsin ya baturay da arabadan indi. beni görmese gitsin öyle ineyim arabadan
utku arabadan indi geldi benim kapımı açtı. ve üstüme üstüme gelmeye başladı. (utku dur yapma lütfen yaklaşma.) yaklaştı yaklaştı emniyet kemerini açtı ve gülümseyerek geri çekildi.
baturay
sena gel. dedi (Allah ım ben şimdi ne yapcam) yanına gittim.
sena utku herşeyi biliyo mu.