bu gün erken uyandim. hizlica hazırlandım ve evden çıktım baturay ın sebastianı olarak son günüm.
aa utku napıyon burda
seni bekliyorum şaşırma artık bundan sonra böyle birlikte gidip gelcez. bu gün basliyoruz.
yaa öyle mi.
evet şimdi biz sevgiliyiz ya seni yanımdan ayırmak istemiyoru.
(şimdi böyle duyunca bir acaip oldum sevgili?!!????!!!!)
baturay a ne zaman söylemeyi düşünüyorsun. birlikte söyleyelim istersen.
yok yok hayır sen sakın karışma şimdi biraz erken gibi.... bir dk telefonum çalıyo.
alo gel tamam gel hadi. himm bekliyommm. ne geldin mı vavvvvv çok hızlı.
ya utku ben bu gün baturayla gitmeliyim.
sena bence öncelik sevgilinde olmalı bu kaçıncı. sende baturay da çok ileri gittiniz bence
utku okulda konuşuruz tamam mı...
utku cevap vermedi. merdivenlerden koşarcasına indim.
hemen arabaya bindim.
günaydin.
günaydın sena.
(içim kötü oldu utkuyu bırakıp gelmek çok saçma ama baturay a sözüm var mecburum yani. baturayın yanına gelmeyi istediğimi anlamıştır kesin.)
sena ne oldu niye suskunsun.
yoo değilim. ne yapcaz bu gün.
güzel bir final yapalım hazır ol bu günün tarihini not alcaz.
bu ne demek.
yok bişey.
var bişey.
sena unutmadan sana bir sır vercem.
ne sırrı.
hani sen pamuk şekeri pamuk sanardin ya. ben de radyonun içinde küçük insanlar olduğunu sanıyodum bu yüzden dedemin radyosunu kırmıştım.
ne ha ha ha çok aptalmışsın baturay. demek radyoda küçük insanlar var.ha ha ha. küçükken de aynen böyle kafan az çalışıyomuş. ha ha ha
okula geldik hadi yeter gülme. ın git sınıfına.
bişey sorcam hiç İQ nu ölçtürdun mü. ha ha ha.
sende sebastiansın işte. in arabamdan sebastian. sana sır verende suç.
deme öyleeeeeğğğğğ..
SE-BAS-Tİ-AN ha ha ha.
baturaya dil çıkardım arabadan indim kapıyı sertçe kapattım. baturay yaptıklarıma gülümsedi. bense taviz vermeden okula girdim
hemen utkunun sınıfına gittim ama içeride utku yoktu.
aa ayşe napıyon.
ben iyiyim de sen napıyon.
of ben bilmem şu aralar hayatı gelişi ne göre yaşıyorum.
gel hadi anlat.
bu gün utku beni apartmanda bekledi okula birlikte gitmek için ama ben baturayla geldim.
sena utkuyu boşuna üzme.
ayşe baturayla vakit geçirmek hoş gülüyoruz. onunlayken eğleniyorum. ama seninleykende aynı şeyler geçerli.
sadece arkadaş mı demeye çalışıyorsun. utkuyla birlikteyken peki.
yani birlikte çok vakit geçirmedik.