gece...

184 11 5
                                    

Baturay ın anlatımından günün gecesi....

hoş geldiniz baturay bey

hoş bulduk esra.

bir istediğiniz varmı

hayır yok ben odama çıkıyorum dedem geldi mı

gelmedi diğer evde kalcak.

tamam...

odama çıktım yatağıma uzandım.gözlerimi kapattım.

senaaaaaaa

sanki resmi var göz kapaklarımda. senaaa acaba bu gün gerçekten onun için güzel miydi. mutlu oldu mu. ıslanmak bisikletten düşmek. falan derken bir an yatakta tavana bakıp gülümsediğimi fark ettim. gören tavanla kesiştigimi sanır.

(reyhan gibiiiii)

utkuyu sevdiğini söylerken ciddi miydi acaba. bence bana gıcıklık olsun diye yaptı. utku yakışıklı değil hem onu seviyosa olmaz ya öle bişey. bana sempati duymalı okulun en yakışıkli ve en zengini benim. en iyisi bunu bir kıza sormak.

esraaaa odama gelsene...

bir istediğiniz mı var baturay bey

evet gel...

esra otur şuraya. şimdi bir kadın olarak sana birşeyler sorcam.

benim gibi yakışıklı zengin biri seninle ilgilense sen başkasına bakar mısın.

aman baturay bey ben 29 yaşındayım anlamam gençlerın işinden.

esraya sen benim gibi birini reddedebilir misin.

kesinlikle hayır. baturay bey.

peki bir kız utkuyu seviyorum derken ne demek istemiş olabilir.

baturay bey bu sorular nerden çıktı şimdi. demek ki utku adında bir çocuğa aşık olmuş.

esra tamam çık odamdan ne zor anlıyosun ya. öyle demekle aşık olunmaz daha onu göreli kaç gün oldu ki. belki beni gıcık etmek için yaptı mantıklı yani. of esra tamam hadi git. sen ne anlarsın 29 yaşında kadınsin.

esra döndü sen ne sorduğunun farkında mısın. kafana bişey mı düştü gibii baktı baktı.

esra bakma boş boş git şuradan.

aşıkmış ben varken kim utkuya bakar...

off uyku en iyisi....

Eyvah geç kaldı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin