Julhan Story

31 8 9
                                    

          " Anyeong omma... appa....", tegur seorang yeoja yang sangat comel. aceeewah.. comel sangat. HAHAHA. " anyeong, sayang.." tegur omma Julji iaitu Nara. " hmmm... " appa Julji yang sedang bca surat khabar. " ok lah Jiji nak pergi keje", kata Julji lalu salam tangan omma dan appa dia. alahai... anak yang baik.. calon calon isteri. huhuhuuu

        " hah.. naik bas itu hati hati ye..", pesan Nara. " baiklah omma...", kata Julji lalu keluar dari rumah. " haih... kurus lah aku kalau tiap tiap hari nak pergi bas kena jalan kaki", omel Julji. Akhirnya... tiba juga Julji di perhentian bas. " FINALLY !!!! ", jerit Julji. Orang disekelilingnya pandang dengan pandangan yang........ AMAT PELIK. " hehehe..", malu Julji sambil mengusap tenguknya. " aduh... malu nya... arghh!! ", jerit hati Julji. 

          " haih... mane bas ni.. tak nampak pon batang hidung eh...", omel Julji sesorang. Memang lah tak nampak.. Bas mane ade hidung cik kak oiii..  

PIN!!! PIN!!!

Julji terus angkat kepala. Dia tersenyum. " haih.. kan oppa dh kata tumpang oppa je ", bebel oppa Julji, Park Jisung. " hehehe.. yelah oppa yg encem", kata Julji sambil masuk kedalam kerata oppanya. " haih.. saeng oppa ni.. kalau tak puji oppa tak sah kan", kata Jisung yang sudah kemabang. " hehe.. tapi dengan syarat.. ", kata Julji. " hah.. ape die", tanya Jisung. HUh! nak mintak belanja lah tu, bisik hati Jisung. " Belanja Jiji aiskerim", kata Julji sambil buat aegyo. 

          " haih.. yelah yelah...", kata Jisung lalu meneruskan pemanduanya.Setelah beberapa minit, tiba juga dua adik beradik itu ke HOSPITAL MENTAL.. k.. tak de lah, Hospital kanak kanak. Julji terus masuk ke dalam dan memulakan pekerjaan nya. Tiba tiba ade orang menegurnya. " errr. anyeong.. tumpang tanye, mane bilik Dr.Jisung". Julji terus pusing menghadap namja itu. Julji terkejut sbb namja dihadapanya....... lagi hensem dari oppa dia. HAHAHAHAAH. " oh! Dr. Jisung eh.. err.. just go straight and don't belok belok", kata Julji sambil senyum. Namja itu kaku sbb COMELNYA JULJI!!!!!. Mohon jangan kembang. " err... encik.. ", kata Julji. " eh.. ha..baik baik... jom saeng", kata namja itu sambil memimpin saengnya itu.



tbc......

hye guys.. sorry kalau tak best eh.. sorry......



05Quji99

After School Love AF [ CLOSE ]Where stories live. Discover now