" anyeongggggggggggggggg", jerit Jenny. " bertuah punya budak... boleh pekak telinga omma", bebel Diana. "Hehehe.. sorry ommaa...", kata Jenny sambil buat aegyo.. " haih.. dh makan...". " okayyyyyyy.....", kata Jenny. " ok lah omma.. Jen nak gerak ni... nnti nk bukak kedai.. da...", kata Jenny lalu cium pipi ommanya.
Appanya sudah keluar sbb awal awal lagi dia pergi ke padang sbb nnti ade FIFA WORLD CUP. So dia kena traine betul betul... Ok.. back to Jenny. Jenny pergi ke kedai bakery nya.. dgn menaiki.... KERETAAA. lepas Jenny dh bukak pintu kedai.. dia terus menuju ke dapur dn memulakan perkejaan.. hahahahahahahahahahahahahah.
Tiba tiba loceng berbunyi sebagai tanda ada org datang. Jenny melihat gerangan yang masuk ke dalam kedai itu. ( aceewwah.. ayat...) Jenny tersenyum. Sbb gerangan itu ialah seorang namja. " Anyeong... nk ape", tanya Jenny. " macam biasa", kata namja itu. "Ok..", kata Jenny lalu masuk kn apa yang namja itu nak. Jenny terus berikan kepada namja tersebut lalu berkata " ko ni tak muak ke hah.. Jun. Hari hari makan bende same". " sukatu ah.. dh ni peveret aku", kata Jun. " yelah.... dh ko gi lh melantak.. aku nk buat keje", kata Jenny lalu masuk ke dapur.
Jun hanya tersengih lalu duduk ditempat yanh disediakan. Sebenarnya Jun ini ialah pelanggan tetap di bakery Jenny.. tah ape sedap tah kat situ.. hehe.. just kidding. Jun mengelamun. Tiba tiba dia tersenyum...
Jenny di dapur bukan dia buat ape pon.. dia mengelamun.. haih.. dah sampai mane tu... jantung dia berdetak.. dia sebenarnya malu bila berdepan dengan Jun. Tapi dia cuba berlagak biasa... " hye Jun!!!", ada org tepuk meja Jun. Jun tersentak.. nasib tak tersedak. " Ko nak ape.. hok aloh..", kata Jun sambil Jenny. " hala.... lek ah.. aku bosan lah pagi pagi ni.. selalu nya dh ramai dh ni", kata Jenny sambil pandang luar dgn muka sedih. " ala.. ko ni nnti kawan kawan aku dtg ah kejap lagi.. so meriah lah nnti", kata Jun.
" ha.. semalam aku dengar hyung kau, kaki dia terseliuh kan. Canne dia sekarang", tanya Jenny. " Ouh.. dia okay.. dia lepas balik dari hospital tu dia asyik tersenyum je.. ntah kenapa tah dia gila agak eh.", kata Jun sambil hirup minumannya.. " ouh.. ok lah aku nk gi dapur... nnti tiba tiba geng kau tu dtg.. dh lah bawak fanz sekali.. halok halok..", kata Jenny lalu masuk ke dapur.
Jun hanya senyum.... dn pandang Jenny sampai lesap daei pandangan nya......
Tbc...
Sorry dh lama tak sambung..
Baca conversation dayah k....
YOU ARE READING
After School Love AF [ CLOSE ]
Fanfiction30 orang yeoja termasuk Shin telah tamat zaman persekolahan. Mereka semua telah berpisah dan menuju ke kerjaya masing masing.. Tapi... semasa korang bekerja,Terjumpa namja yang telah mencuri hati korang. I need 29 yeoja [ 29 / 29 ] ( CLOSE )